water Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 jeg er på jakt etter et webkamera som har innbygd mikrofon og takler bruk sammen med høytalere på pc-en slik at flere brukere kan sitte sammen ved pc-en og se/høre de i andre enden uten at det blir feedback i tillegg er det ogsaå greit om kameraet klarer å filme et ganske bredt område slik at det kan filme 2-3 brukere ved pc-en noen som har noen forslag? :water Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Logitech har en del (billige) webcams med innebygd mic, men ville nok uansett prøvd å plassere kameraet (mikrofonen) bak høyttalerne i tørst mulig grad for å unngå feedback Lenke til kommentar
water Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 jeg har et logitech kamera nå men det håndterer desverre ikke lyden fra høytalerene så bra... det er ikke så viktig med pris, er mye viktigere at det funker greit og spesielt dette med lyd - jeg synes det er rimelig håpløst å måtte holde på med headsett.... men jeg vet desverre ikke om "det perfekte" kameraet :water Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå