Arne_F Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hehe... Er ikke så smart, nei. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 han hu i det heletatt presterer å kritisere folka som var der og si at det var "slemt" av dem å flytte seg, viser vel hvor tjukk i hodet mira faktisk er.. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg synes hun har så jevlig deilig kropp---- synd hun må synge så ekle sanger... høres ut som en mann.. men den videon er like morsom hver gang..! Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg synes hun har så jevlig deilig kropp---- synd hun må synge så ekle sanger... høres ut som en mann..men den videon er like morsom hver gang..! 5269065[/snapback] Jeg er helt enig, selv om jeg ikke har hørt så mye musikk av henne. Men dama er da fin, så jeg hadde tatt henne imot Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 hehehe :!: moro den Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) ho er så dom... tror hjernen hennes ble avkoblet like i slutten av sangen ser ut som det er med vilje. det ser bare så "fake" ut Endret 12. desember 2005 av Luchy Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 ho er så dom... tror hjernen hennes ble avkoblet like i slutten av sangen ser ut som det er med vilje. det ser bare så "fake" ut 5285668[/snapback] Veldig... "dom", ja. Ellers tok hun det ikke så ille. Er jo god PR, så... Litt morsomt, men også litt synd på henne. Ikke fett å knuse kneet Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 ser ut som det er med vilje. det ser bare så "fake" ut5285668[/snapback] Nå måtte jeg se videoen igjen pga din kommentar... Det ser litt "fake" ut ja, det har kanskje noe med å hu forsvinner veldig i mørket med en gang hu starter å gå fremover. Selvsagt var det med vilje. Folk stagediver vanligvis ikke uten å ønske det sjøl. Men det virker veldig planlagt, ikke særlig impulsivt... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Ingen som har lagt merke til hvor utrolig dårlige danserne på scenen er? Følte at jeg bare måtte kommentere det. Veldig teknisk vanskelig, samt veldig intelligent dans de framfører, det må jeg bare si. Dessuten er de veldig godt samkjørte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå