Arangaras Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Mira Craig prøvde seg på ein "stage dive", og resultatet blei ein tur til legevakta: http://www.dagbladet.no/kultur/2005/12/05/451237.html Unnskyld meg, mens eg går og ler meg i hel. HAHAHAHAHAHA!! :!: Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Heh... så den istad hehe... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Haha. Utrolig morsomt Så slemt av publikum Lenke til kommentar
pertm Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hehe det er ikke første gang noe slikt skjer. Husker for en del år siden da jeg var der da var det en som hoppet fra høytaleren og skaddet seg litt, tror det var i hånda. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 hu må være seriøst dum som i det hele tatt prøver da... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 http://www.nrk.no/musikk/5292068.html "Voff voff KDUNK OOOooååww" *klapp klapp* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hun gjenskapte jo bare en scene fra storfilmen This is Spinal Tap. Der er det en smellfeit roadie som blir overtalt til å stagedive, også flytter publikum seg akkurat når han hopper. Rett i bakken. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 HAHAHAAHAHAHA! SERIØST! :!: :!: :!: Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det pleier å være tjukt med mennesker i Spektrum, men siden det var så dårlig lys rundt scenen la jeg ikke merke til at det var få folk. Da jeg smalt i bakken tenkte jeg ikke på smerten, jeg følte meg bare utrolig dum. Ja, for det er jo vanlig at lysmann på konserter lyser opp publikum i steden for artistene på scena. idiot kjærring Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hallo? når noen stagediver skal man liksom ta imot, eller?!? Hehe.. morsomt likevel... :!: Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Genialt publikum :!: hyggelig Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Er det noen som har link eller lydfil eller noe slikt der man kan høre hva hun sa da hun falt i bakken? De tulla med hun på P4 i dag, sendte lyden ganske ofte, satt og lo på jobben, var jo helt genialt å tenke på at det var en person som hadde falt 2.5 meter som laget lyden. Øøøøhh. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Faen at ikke jeg lå på gulvet der. Ser for meg overskriftene i se&hør: -Stavangermann antastet av Mira, les den sjokkerende historien- Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Her er en mindre avansert video på en amerikansk side: http://www.break.com/articles/miracraigdive.html?t=4417 Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 >>Den siste linken var jevlig bra! hører man godt etter så hører man at noen ler etter at hu faller... Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg ler meg ihjel :!: "Voff voff KDUNK OOOooååww" Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 - Dårlig gjort- Jeg tenkte at jeg måtte gjøre noe kult i Spektrum liksom. Derfor kom jeg på den lure ideen om at jeg skulle forsøke et «stage-dive». Da alle flyttet seg falt jeg jo rett i gulvet. Det var kjempedårlig gjort! Hæhæh, sippeunge! Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Dersom eg hadde vore ho so hadde eg nok trekt meg tilbake frå rampelyset for dei neste.. Tja.. 300 åra? :!: Hehe.. Makan til tabbe.. Blir ikkje akkurat betre av "bjeffinga" henna. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 synd for henne at det er eneste videoen som dukker opp på google video. mira craig stagedive Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ja, det var jo en *virkelig* morsom video. Not. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå