kludvik Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hva skal jeg gjøre for å finne den boka? Har brukt forstørrelsesglasset på begge bøkern, har sjekke navnet på forfatter og nummer og fargekode osv, Men jeg finner ikke boka Hva har jeg glemt, hva gjør jeg feil?? Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hva skal jeg gjøre for å finne den boka? Har brukt forstørrelsesglasset på begge bøkern, har sjekke navnet på forfatter og nummer og fargekode osv, Men jeg finner ikke boka Hva har jeg glemt, hva gjør jeg feil?? 5253615[/snapback] - Go down the stairs and talk to the owner - it takes some doing to get his attention, and even then he's a pain and not at all helpful. Choose whichever dialogue you want, then head off. The owner calls you back, and offers to help you if you can just track down another book similar to one he gives you. - Take the book to the desk behind the stairs, and put the book on the desk. It's called "Cave Ne Cadas", by "De Gruttola". Now put this book down. Whilst you're here, you might as well use the magnifying glass on the diner book, so do this and turn a few pages until you see the inscription in the top left corner. Move the magnifying glass over it, until Tyler reads it, then put the book away - and something falls to the floor. Pick it up, this is a major clue for later. - Back to the owner's book search. Head up the stairs, to the open book to the right of the door you came in. Looking in this book shows that the De Gruttola books are dated 1796. Go back down the stairs and behind the desk the old guy is working in front of. There's yet another open book, so take a look at that to see that books from the date range 1700-1800 are on the 3rd floor. You also should note that books beginning A to E are in the white section. - So head up the stairs, around the shop and up more stairs, then up even more stairs to reach the 3rd floor. Head over to the white section, and pluck a book from the shelves. Take it back to the owner and he'll answer a couple of questions on the diner book. Unfortunately he doesn't tell you anything of any use...so leave him, grab the bonus card and go up the stairs and leave the shop. Watchtower Lenke til kommentar
kludvik Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Men når jeg har gjort alt og skal hente boka.... da skjer det ingenting?? Hvordan henter/finner jeg boka? Lenke til kommentar
migestian Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Men når jeg har gjort alt og skal hente boka.... da skjer det ingenting?? Hvordan henter/finner jeg boka? 5258021[/snapback] Det er noe med de fargene og sånn dritt er det ikke? jeg husker ikke ass... du skal finne et utklipp da, i den boka du allerede har Tipper det der ikke hjalp deg en dritt egentlig. Men det er lenge siden ass, jeg husker ikke... Sykt fett spill? var verdt å laste ned, men tar alt for kort tid å runne... Glad jeg ikke betalte for det... tok hele spillet på 7 timer eller noe Endret 6. desember 2005 av stiquan Lenke til kommentar
kludvik Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Men når jeg har gjort alt og skal hente boka.... da skjer det ingenting?? Hvordan henter/finner jeg boka? 5258021[/snapback] Det er noe med de fargene og sånn dritt er det ikke? jeg husker ikke ass... du skal finne et utklipp da, i den boka du allerede har Tipper det der ikke hjalp deg en dritt egentlig. Men det er lenge siden ass, jeg husker ikke... Sykt fett spill? var verdt å laste ned, men tar alt for kort tid å runne... Glad jeg ikke betalte for det... tok hele spillet på 7 timer eller noe 5258031[/snapback] Kult spill, ja Men når jeg har fulgt alt som cheat'en forteller at jeg skal gjøre.... da skjer det ingenting. Jeg går opp i 3.etg. til der det er merket med hvitt. Skal det ikke komme opp instruksjon eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå