Blåbær Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg har dell latitude c600, av det jeg har funnet av info om minnekortet jeg har er dette: SDRAM, PC133 • CL=2 • Non-parity • 133MHz • 3.3V Har jo hørt at dell driver med rip-off på sine oppgraderingpriser, men uansett datan begynner å bli treg og jeg søker da etter mer minne. Har sjekket ut flere nettbutikker men de ser ut til å flere typer sdram uten at jeg vet hvilke type jeg trenger. Jeg ser etter enten 256 eller 512 minnekort som jeg kan sette inn på den bærbare datan. All hjelp mottas med takk. Ja jeg vet datan suger, men har ikke råd til noe nytt. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) De bruker proprietære minnebrikker. Nokså sikker på at denne er den riktige: https://prisguiden.no/fritekst_sok....-INSP7500%2F256 Maskinen støtter maks 2x256 MB. Endret 5. desember 2005 av tvangsgreie Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Det var ikke så betryggende, var fryktelig lite minne som støttes. Har 256 fra før. Sjekket forresten dell sidene men de hadde kun 128MB minnekort og siden du linket til hadde ikke nevnt spesielt latitude c600 men mange andre dell pc'er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå