miggsni Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg har et problem med installering av nye skjermkort drivere til Nvidia. har versjon 81.85 nå, men vil oppdatere til nyeste versjon, da bør man slette gamle drivere først har jeg hørt, men finner ikke avinstalleringsalternativet i legg til\fjern programmer menyen i kontrollpanel! Jeg merka at de gamle driverne forsvant fra kontrollpanelet etter siste oppdatering, finner heller ikke installeringsfilene til 81.85 versjonen.. Noen som har peil på hva dette kan komme av og hvordan jeg skal kune avinstallere den gamle driveren? Vil helst ikke "tukle" for mye med å installere oppå det gamle o.s.v. siden jeg hører at det kan føre til en del kluss. Setter veldig pris på litt hjelp her folkens Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Windowsknapp+Pause/Break -> Hardware -> Device Manager -> Display Adapters -> Høyreklikk på skjermkortet ditt -> Properties -> Driver -> Uninstall Driver. Lykke til. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nå er jo fjerning av gamle drivere egentlig viktig kun når det gjelder bytte mellom produsenter da (ATI - Nvidia).. Aldri opplevd problemer med oppdatering av drivere på samme skjermkort uten å fjerne gamle først.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Optimalt skal man fjerne de gamle først, fant en guide hvordan man kunne få _helt_ clean install! Men som Croyfer beskriver er samme metode som jeg bruker. Og den funker fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå