Wildman Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei, Eg har problem med å kopiere min orginal cd av Windows NT 4.0. Problemet som oppstår er at eg får opp ein feilmelding når eg bootar med cden. Problemet kjem etter at det har begynnt å laste installasjonsveivisaren, men før eg kan velge kva partisjon det skal ligge på etc. Kan dette være ein kopisperre eller noke i den dur? Har aldri hatt problem med å kopiere Windows XP eller Windows 2000. Spør hvis de lurer på noko... Lenke til kommentar
kvase Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 prøv og lagd en iso fil av cd som du brenner ut i nero etterpå Lenke til kommentar
Wildman Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Ja, det har eg. Men eg brukte ikkje Nero, eg brukte Alcohol 120%. Noken fleire som har forslag til kva problemet kan være? Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det er ingen kopisperre på en original NT 4.0 CD. Altså er det enten feil med media, cd-rom leseren (det skjer dessverre i blant) eller programmet du lager ISO med. Som nevnt prøv nero, eventuelt er cdrwin veldig fint til å lage ISO-er med. Lenge siden jeg har brukt det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå