vargaz Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei, vet ikke om dette er riktig plass å spørre, men fant ikke noen plasser som passet bedre på forumet. Dama har en liten "reise" TV på rommet, med innebygget VHS spiller, praktisk liten sak. Det er 1 SCART utgang på denne TVèn, den er tilkoblet stereoen. Men nå hadde jeg tenkt at jeg skulle være så snill, ettersom at jeg har smitta dama med "PC-sjuken" hun sitter å ser filmer osv. på pcèn, at jeg skulle gi henne gammel pcèn [2.0Ghz AMD XP, 512mb ram. +(nytt skjermkort med tvout)], og sette inn et skjermkort med TV-out slik at hun kunne få sett filmer osv. på TVèn på rommet. Hvordan må jeg gjøre det? ettersom at hun kommer til å trenge en SCART ingang til? Hvordan kan jeg få fikset det, eller finnes det en lur scartplugg som har kontakter som gjør at jeg kan koble lyden til den også? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 En slik kan gjøre susen ellers så finnes det en lignede boks som bare har tilkobling til Scart ikke noe annet. Kan kjøpes på Clasolson eller Biltema Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Okei, sikker på at dette virker? har du prøvd det selv? har vært borti mye sånnt som ikke har funket som det skulle :\, eller som jeg ville det skulle.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) De trenger ikke være dyrere en disse da. Har testa slik selv og det fungerer bra det. http://www.clasohlson.no/ext.asp?art=324089000 Endret 5. desember 2005 av Fez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå