Breiker Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Heisann folkens. Siden jeg driver og flytter trenger jeg en ny router og trenger litt hjelp med å plukke ut en. Har noen kriterier hvis jeg får kalle det det: - helst 802.11g - WEP & WPA - Helst Gbit LAN - 100mbit WAN utgang - Printserver USB og Printport - Stabil - God rekkevidde - Enkel å sette opp, mao oversiktlig menyer osv - Gode logg muligheter. - VPN server ( dette er ikke et must ) Så kommer det store. Skal kanskje dele inett med naboen. Han bruker kun nettet til å lese mail og nettaviser. Han har router fra før av men jeg vil da ha mulighet med denne routern å koble meg på den via min router. Slik at min router fungerer som et AP.. Noen som har en å anbefale? Pris <2000kr, helst <1500kr Endret 5. desember 2005 av Breiker Lenke til kommentar
brusboks Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Har selv ASUS WL500G Deluxe - helst 802.11g - har 802.11g- WEP & WPA - Begge deler - Helst Gbit LAN - Nope, beklageligvis - 100mbit WAN utgang - Mener at den har det - Printserver USB og Printport - USB Printserver, 2 USB 2.0-porter, kan brukes som printserver, stp-server eller web-cam. - Stabil - Har fungert glimrende siden jeg fikk den, uten problemer. - God rekkevidde - har ikke sjekket rekkevidden. - Enkel å sette opp, mao oversiktlig menyer osv - Jeg hadde ikke problemer med å sette den opp, etter kun å ha satt opp en D-Link DI624+ som er VELDIG enkel - Gode logg muligheter. - Viser logg for det meste - VPN server ( dette er ikke et must ) - Er ikke sikker men tror den har det også. Test av ASUS WL-500G Deluxe Prisguide Det virker som at det er noe feil med prisguiden. Jeg betalte 1244,- for min for 2-3mnd. siden (på Datakjeden i Stavanger) Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 har sett litt på den der. får ta en titt til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå