Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

MSN - trenger desperat HJELP!

Anbefalte innlegg

Har hatt store problemer med MSN den senere tiden. Jeg har versjon 7.5 - skulle vel være den nyeste.

Problemene vet jeg ikke om ligger lokalt hos meg, eller om det ligger i selve tjenesten. Det oppleves i allefall slik, at jeg logger meg på og er pålogget, men vises som frakoblet hos flere av mine kontakter. De kan ikke se at jeg har logget meg på, eller er pålogget - og kan derfor heller ikke kontakte meg.

Men dersom en av mine kontakter har oppe et samtalevindu med meg fra før av, så kan han skrive til meg, selv om statusen min øverst i vinduet står som "frakoblet"...

Mens hos andre igjen, står jeg som pålogget og alt fungerer som normalt. Jeg har ikke blokkert noen, eller gjort noe annet som jeg kan komme på, som kan ha forårsaket dette. Jeg har forsøkt å avinstallere og reinstallere Messenger.

Noen som vet hva dette kan skyldes? Er det midlertidig problemer med tjenesten som flere har opplevd, eller er det noe "bugs" på min pc som gjør dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har samme problemet.. + en kompis av meg.. så du er nok langt fra den eneste..

5253493[/snapback]

Takk for svar. Det hjalp i hvertfall litt å vite at jeg ikke er den eneste, for da ligger neppe problemet lokalt, men hos allmighty Bill Gates & co :)

Får gamble på at dette kan ordne seg - men er ikke noe sted man kan melde inn slike feil/problemer da?

Lenke til kommentar

Jeg har også proboblemer med MSN, men det ikke billgates og co som står bak det :p

Mitt problem er ved sending og mottaking av filer.

Uansett hvilket fiformat man bruker. .exe .zip osv .mp3 jeg kan IKKE sende eller motta filer, så må jeg re-state msn da virker det i noen minutter og så må jeg restarte igjenn! :angry

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...