Breiker Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hehe.. hver gang jeg ser dette klippet knekker jeg sammen: http://www.m90.org/index.php?id=9524 det der må gjøre så utrolig vondt. Og det verste er at han er proff Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 LOOOOOOL! ler jævlig nu lmao! åssen klarer han det? jeg som er ikke god i bowling klarer å kaste riktig Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 glemmer vel å slippe ballen tenker jeg Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hoho, spesielkt kjett med publikum da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 HAHA det der er jo så "Donald" stunt. Hadde nok avsluttet bowlingen karrieren min etter det stuntet der. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Haha, kjempeenkelt å se at det bare er skuespill da.. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Haha, kjempeenkelt å se at det bare er skuespill da.. 5259417[/snapback] hvordan da? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Måten han "snubler" på, og måten han landa på.. Seriøst, det er bare skuespill.. Dersom ballen skulle ha satt fast ville han ha snublet på en annen måte, garantert! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Enig med kimman. Men hvor mye av det man finner på internet er _ikke_ manipulert eller arrangert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå