Gå til innhold

sette sammen billigst mulig pc, har deler fra før!

Anbefalte innlegg

har:

• Kabinett.
  • Lcd sjerm
  • Hdd (IDE)
  • Mus å tastatur
  • ganske ny chifteck PSU (me P4 kontakt å no anna kjafs)
  • kansje et skjermkort..
  • å lite penger (student)

så mitt spm er .. jeg bruker ikke pcen til spill.. ser MYE film å surfer mye.. har mere behov for hurtig prosesering av data en av grafikk osv.. sån at det ikke lagger og ikke har problemer med noen programmer osv. men det er ikke noe hensikt å tenke på at det skal kunne spilles doom 3 i max res.

hvordan oppsett og pris ville du valgt? brukt er ikke no problem egentlig

sjønner?

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er i all hovedsak ikke ytelsesforskjeller på m-ATX og ATX, og prisene er heller ikke veldig forskjellige. Det man må se etter er antall tilkoblinger og om man trenger disse. Det er ikke sikkert at m-ATX-kortet har alle de tilkoblingene du trenger, og det er forskjeller innen m-ATX-kort på samme måte som innen ATX-kort.

m-ATX-kort kan også være trangere å jobbe på når du installerer komponentene.

Tilkoblinger kan gå på slikt som antall PCI-spor, antall IDE- og S-ATA-tilkoblinger eller on-board USB-kontakter for eksempel. Som sagt så er det individuelle behov som bestemmer hva du har behov for av disse tilkoblingene.

Lenke til kommentar

mm sjønner..

hmm.. vanskelig og si hva man skal gjøre der når man er på lite mikro budgett...

er det noen i fra tromsø eller nærheten (eller ellers fra landet om det er et godt tilbud) som har en pc som skal oppgraderes såppas mye at det blir et HK, CPU, RAM, (sjærmkort?) ... å kansje en vannkjøling til salgs?

send meg en PM da... er VELDIG interesert!

EDIT: er litt intel fan. og en stille pc er viktig.. så helst ikke noe som må kjøles med vifter fra et jettfly.. men alle tilbud blir vurdert! så bare pm i vei

Endret av jossa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...