Skogslik Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 tja, dei er på forskjeligr størelser, noen er på 4-600mb og noen er og på 1gb! Lenke til kommentar
hirthen85 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 ska du laga deg ein US konto so gjer du følgande: skriv alabama på alle uten zip code, på zip code skriv du 35952 så kan du laste ridge racer 6 demo:D funket hjå mg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Ridge Racer demo på vei ned lol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Er det noe jeg ikke skal laste ned så er det Ridge Racer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Er det noe jeg ikke skal laste ned så er det Ridge Racer. 5740549[/snapback] No har det seg slik at med det labre utvalget over Live i disse dager,tar eg meg til takke for det som er å oppdrive :!: Men eg tviler på at RR blir et kjøp med det første,kansje en gang det er å finne til rundt 200,- Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Får ikkje til og lage USA konto når eg skal skrive in telefon numer så er det jo ingen som går!! Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 555-BILLGATES sorry,klart ikke å dy meg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 noen som hvet om et numer i USA? Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 http://yellowpages.com/sp/yellowpages/ypre...questid=2650136 Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Bra! Fortsett slik NightWolfie. Gleder meg til Ghost Recon kommer. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Tror ikke det kommer en GR:AW-demo. Utvikler har ihvertfall sagt det en eller annen gagn. Men det er jo lov å håpe. Spør du meg er GR:AW et slikt spill man bare handler hvis man er det minste interessert i den slags spill. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Får ikkje til og lage USA konto når eg skal skrive in telefon numer så er det jo ingen som går!! 5740645[/snapback] Jeg brukte bare noe jeg lagde, 1-800-555-1111 (555-serien av nummer er de som Hollywood bruker i filmer normalt, og som ikke virker i virkeligheten, nettopp av den grunnen). Øystein Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Tror ikke det kommer en GR:AW-demo. Utvikler har ihvertfall sagt det en eller annen gagn. Men det er jo lov å håpe. Spør du meg er GR:AW et slikt spill man bare handler hvis man er det minste interessert i den slags spill. 5745638[/snapback] Jeg er ikke helt enig i det. Boksespillet Fight Night Round 3 så ut til å være for spesielt interesserte. Så kom det en spillbar demo på marketplace og mange ble frelst. Er faktisk mange som har kjøpt dette spillet som mest sannsylig aldri hadde vurdert det hvis de ikke hadde spilt demoen. GR:AW faller lett under en slik kategori som FNR3. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Tror ikke det kommer en GR:AW-demo. Utvikler har ihvertfall sagt det en eller annen gagn. Men det er jo lov å håpe. Spør du meg er GR:AW et slikt spill man bare handler hvis man er det minste interessert i den slags spill. 5745638[/snapback] Jeg er ikke helt enig i det. Boksespillet Fight Night Round 3 så ut til å være for spesielt interesserte. Så kom det en spillbar demo på marketplace og mange ble frelst. Er faktisk mange som har kjøpt dette spillet som mest sannsylig aldri hadde vurdert det hvis de ikke hadde spilt demoen. GR:AW faller lett under en slik kategori som FNR3. 5746795[/snapback] Nei jeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke skulle kommet en demo versjon. De har jo gitt ut en haug med filmer om hvordan de lagde spillet samt mange trailere og behind the scenes videoer. Når det er marked for å gi ut disse videoene på marketplace er det helt klart et marked for å gi ut en demo... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jaja, kanskje det kommer en demo. Er enig i at demoer er gull verdt. Har vært pc-spiller i mange år og nytt godt av demoer. Det er alltid et marked for demoer, så det er ofte andre grunner til at demoer ikke kommer, tid er en av dem. Det tar tid å lage en demo, og derfor blir det ofte ikke prioritert. Det kommer heller ingen demo av Oblivion er det blitt sagt, grunnene kan være så mange. Eller utvikler har vel sagt at en demo ikke er prioritert. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Det burde nesten være en plikt å lansere en demo av et kommende spill. Jeg vil gjerne prøve et produkt før jeg kjøper det. Er vel ikke mange som bare røsker med seg ei dyr bukse eller genser uten å prøve den eller? Mulig dette bare er meg, men jeg har brukt noen tusen spenn på xbox spill som ble lagt bakerst i hylla rimelig fort fordi jeg tok en sjangs uten å ha prøvd ut spillet skikkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) PDZ er et godt eksempel på et spill som hadde vært mye mindre populært hvis det hadde vært demo til det. Det er jo også en grunn til at produsenter ikke gir ut demoer. Endret 13. mars 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 PDZ er et godt eksempel på et spill som hadde vært mye mindre populært hvis det hadde vært demo til det. Det er jo også en grunn til at produsenter ikke gir ut demoer. 5749400[/snapback] Veldig godt poeng. Tror the outfit har tapt en del pga demoen. Mens fightnight har tjent en del. Har du en bra demo så har det utrolig mye å si. (me want burnout) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå