Gå til innhold

Xbox360 demoer oversikt! ::Siste 24 april::

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Hvilke demoer er å anbefale nå? Kjenner ikke halvparten av navnene på listen:P Har lastet kameo og NFS, har kjøpt pgr3 og doa4.

5616593[/snapback]

er NFS MW helt likt pc versjonen`? utseende ,med mer

Lenke til kommentar
Når man har demoen så trenger man ikke å bruke 650kr på hele spillet egentlig. Demoen har nok. Det eneste er at han til venstre er dødstreg...

5619676[/snapback]

Det er LØØØØST bra å si da...! :w00t:

lættis!

Endret av w0d00
Lenke til kommentar

:p Vi får jo spilt en hel kamp liksom i demoen... Jeg gidder ikke å kjøpe hele spillet for de ekstra funksjonene man får...

Ble virkelig møtt med skepsis her pga den kommentaren. Jeg bruker ikke så mye penger på spill hvertfall... Man får jo masse glede av den demoen!

Crockett: Det med prisen var bare et bilde... Aner ikke hvor mye det kommer til å koste når det kommer ut, men regner med noe borti der. Kanskje 50kr billgere. Mye penger er det uansett.

Det er min mening. :ermm:

Endret av magenuss
Lenke til kommentar
:p Vi får jo spilt en hel kamp liksom i demoen... Jeg gidder ikke å kjøpe hele spillet for de ekstra funksjonene man får...

5623102[/snapback]

Joda, men så er det jo bare 2 boksere med hver sin stil da; mye morsommere når motstanden blir variert. Og så kan man jo lage sin 'egen' bokser. Og spille mot andre online. Og ha singleplayer career-mode og og og... I fullversjonen :)

Men det er en generøs demo - mye moro med den!

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke om du ahr inntekt eller ikke, men vi som har en fast inntekt i mnd'en har jo sikkert noen kroner å rutte med etter regninger, bil o.l. så da er det bedre å ha fullversjonen av et spill, enn bare en trial! Man går fort lei en demo for å si det sånn. 2 boksere holder ikke for meg! må ha alt og muligheten til å bli banka online :)

Lenke til kommentar
Hvilke demoer er å anbefale nå? Kjenner ikke halvparten av navnene på listen:P Har lastet kameo og NFS, har kjøpt pgr3 og doa4.

5616593[/snapback]

5617511[/snapback]

Det er helt likt, med unntak av at det ser litt bedre ut på Xbox360.

Lenke til kommentar

5616593[/snapback]

5617511[/snapback]

Det er helt likt, med unntak av at det ser litt bedre ut på Xbox360.

5623994[/snapback]

Einaste grunnen til at eg ser et godt poeng å kjøpe NFS på xbox er de meire behagelige kontrollerne enn ved bruk av tastatur(veit ikkje om vedkommende har ratt til PC her). Eller om vedkommende har en svakere PC og absolutt vil ha bang for the bucks ka grafikk angår.

Selv syns eg førstnevnte er viktig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...