Gå til innhold

Xbox360 demoer oversikt! ::Siste 24 april::

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kommer INGEN vei på V-rex delen! Noen som vet hva som må gjøres??

5601591[/snapback]

kommer det ingen? For når du har banka en må du gå videre til de to andre...

5606725[/snapback]

Er en bug i demoen... T-Rex skal egentlig komme, men det kommer ingen...

Lenke til kommentar

5601591[/snapback]

5606725[/snapback]

Nei, han snakker ikke om banen der du er King Kong, han snakker om den banen hvor Jack går rundt og skyter på T-rex

Lenke til kommentar

5601591[/snapback]

5606725[/snapback]

Nei, han snakker ikke om banen der du er King Kong, han snakker om den banen hvor Jack går rundt og skyter på T-rex

5607608[/snapback]

Å, ok den har jeg og merka... for de to andre menneskene stopper der du hopper ut mot brua (og kan ikke hoppe tilbake :hrm: )... så jeg bare går rundt... skyter de to som flyr og tømmer magasinene mot fjellveggen for så å prøve igjen...

Lenke til kommentar

Sabla mange bugs i demoen ass. De som er nevnt over, samt at når King Kong sloss mot 2 T-rexer, så virker T-rexene veldig lyseblå :S Og helt på slutten når King Kong dreper den siste T-rexen, så kommer det ingen lyd. Bare litt vind eller no. Rart. Lurer på om de fikser det snart.

Lenke til kommentar

Stekri: Jeg har ikke prøvd demoen som er på markedplassen, men jeg har prøvd kiosk demoen flere ganger, og har ikke klart å komme videre etter jeg har gjemt meg for t-rexen inni en hule - og vi løper bort til den store døra hvor vi så at en bro ble ødelagt av trex. Hva skal jeg gjøre etterpå egentlig? Han negeren sier: Only one more to find jack. Hva skal vi finne da liksom?

Lenke til kommentar
Det var det jeg også trodde - men hvor ligger den stokken? Funker det med en av disse stokkene du også kan hive på trex, som du finner flere steder? Eller er det en større en? Isåfall, beskriv hvor den er. Kan banen utenat så jeg skjønner nok hvor du mener ;)

5610272[/snapback]

Stokken det er snakk om er større enn spydene du bruker til å hive på dinosaurene, og man kan ikke bruke spydene til å putte inn i stammen. "Stokken" ser ut som en planke med store fliser i, og man kan lett se forskjell mellom spydene og planken/stokken :yes:

Lenke til kommentar
Stekri: Jeg har ikke prøvd demoen som er på markedplassen, men jeg har prøvd kiosk demoen flere ganger, og har ikke klart å komme videre etter jeg har gjemt meg for t-rexen inni en hule - og vi løper bort til den store døra hvor vi så at en bro ble ødelagt av trex. Hva skal jeg gjøre etterpå egentlig? Han negeren sier: Only one more to find jack. Hva skal vi finne da liksom?

5609888[/snapback]

Vet ikke, på oppdrager hvor du er jack har jeg ikke sett noen V-rex :( , bare de to som flyr, så jeg kommer ikke videre :nei: ...

EDIT: Hvor finner jeg denne stokken??

Endret av stekri88
Lenke til kommentar
Ja! Hvor finner man denne stokken? Merkelig julianr at du ikke svarte på det i stad når det var hovedspørsmålet :/

5613905[/snapback]

Vil ikke gi ut spoilere, det må dere forstå. Send pm hvis det er så viktig. Hadde jeg vært dere hadde jeg lett litt i området rundt de store stammene man skal putte stokken inni. Alt jeg vil si her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...