NightWolfie Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) King Kong og Full Auto demoene fulgte med i desember utgaven av OXM. Skal du ha det må du kjøpe det før nyttår. 5357066[/snapback] Danke! Da stikker jeg ned og kjøper det på Narvesen senere i dag;) Og dere andre, ikke prøv å gå før meg! hehe EDIT: Hvor tror du COD2 demoen kan gjemme seg hen da? Endret 30. desember 2005 av NightWolfie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 CoD2 demoen finnes på 360 kioskenes demodisc Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 og den har jeg men så desember utgaven av OXM på maxi igår, sto ikkenoe om noe full auto demo på den Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) CoD2 demoen finnes på 360 kioskenes demodisc 5357964[/snapback] Trodde den var bygd inn i boxen jeg Det svaret jeg fikk når jeg spurte om jeg kunne få en Endret 30. desember 2005 av NightWolfie Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) og den har jeg men så desember utgaven av OXM på maxi igår, sto ikkenoe om noe full auto demo på den 5358235[/snapback] det er Januar bladet som er i salg nå. PGR 3 som front cover og i januar kommer februar bladet osv. Endret 30. desember 2005 av kewell79 Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Ny demo ute! Sjekk listen på side 1 ! Testet den siste nå, fy fader så bra grafikk!! Kjempekult spill! MÅ lastes ned! Endret 5. januar 2006 av NightWolfie Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Ny demo er lagt ut! PGR3! Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ny demo er lagt ut! PGR3! 5444505[/snapback] Hva må man ha for å kunne laste ned demoer til Xbox 360? Det skulle holde med: Xbox 360 Konsollen Adsl-linje inn i Xbox'en/Trådløs + Xbox Live Silver- eller Gold-medlemskap?? Noe mer jeg må gjøre/ha?? Hjelp =) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 må jo ha hdd siden de er så store.. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 må jo ha hdd siden de er så store.. 5463164[/snapback] Jaja, selvfølgelig... Tenkte ikke på det, men har selvfølgelig det også.. Hva er en Xbox 360 uten harddisk Men utover det så er det bare å koble seg på nettet? Går den automatisk inn på nettet eller må du endre noen instillinger på maskinen først/registrere deg noen plass?? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 den kobler seg til av seg selv såvidt jeg husker, men du må regge deg med live før du får gjort noe.. det går an å gjøre på maskinen. hvis du regger deg med et visa kort e.l. så kan du betale for live arcade spill osv med noen trykk på kontrollen, veldig greit... Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 CoD2 demoen finnes på 360 kioskenes demodisc 5357964[/snapback] Trodde den var bygd inn i boxen jeg Det svaret jeg fikk når jeg spurte om jeg kunne få en 5358712[/snapback] De folka likte vel å tro at de kunne noe Nei, det er bare en plate de stapper i, så bruker 360'n litt tid å legge inn den i cachen, så har du en egen "meny" med spill, filmer etc... Den er veldig kul, og det går ann å laste den ned. Men litt sånn offtopic, har dere hørt om den nye søke motoren som heter www.torrentz.com ? den er visstnok veldig bra Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Fikk et ønske om å friske opp denne tråden. La til en ny demo: Full Auto! Synes det er et ganske allright spill, mye bra fysikk og grafikken er pen. Spillet er også veldig intenst! *melike* Ellers venter jeg og sikkert mange av dere andre der ute på en evt. Gears of War demo! EDIT: Magenuss, ja jeg har prøvd den søkemotoren. Er veldig bra faktisk Endret 8. februar 2006 av NightWolfie Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Snart kan vi legge til The Outfit også Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Er det Multiplayer, eller Singleplayer demo av The Outfit som kommer? Spillet ser jo artig ut, kan jo sprenge alt man ser nærmest Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Ghost Recon - Advanced Warfighter demo kommer snart... 5. Will there be a demo in the Marketplace soon, so we can experience the beauty of this game for ourselves in high-definition?Yes there is, we are putting something special together as we speak which will be out soon. http://graw.1up.com/ Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Ghost Recon - Advanced Warfighter demo kommer snart...5. Will there be a demo in the Marketplace soon, so we can experience the beauty of this game for ourselves in high-definition?Yes there is, we are putting something special together as we speak which will be out soon. http://graw.1up.com/ 5582618[/snapback] Herregud, nå ble jeg gira! Det spillet må være det jeg absolutt ser MEST frem til! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 YES!!! No blei eg glad Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Noen andre enn meg som syntes in-game traileren der soldaten går rundt i skogen og litt i et sandete stein område så veldig ekte ut? Nesten for ekte at det går over grensen? Jeg lurer litt på om det kan hende at et par personer som mangler tre fire sperrer oppi knollen kommer til å bli farlige ved å spille det spillet... Bare en tanke. Finnes jo sykere spill, men denne var jo på grensen til helt greit/sykt... Mine ord :/ Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Har heller ikke sett King Kong demoen. Håper den kommer snart Foresten noen som vet om det kommer noe demo av DOA? 5277104[/snapback] prøvde den på elkjøp... den er mørk, du skal sloss med de dinosaurene. jeg så nesten ikkenoe jeg... kan ha vært noe med innstillingene på tv'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå