Gå til innhold

Xbox360 demoer oversikt! ::Siste 24 april::

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Jeg har hele spillet.. hadde 1 og 2 til xbox1. Syns det er en tøff serie.

Nr 3 har en KUL story :thumbup:

5901102[/snapback]

Ser for meg at Toer'n er best. Har 1 og 2. Har jeg rett eller?

5901145[/snapback]

2ern er bedre enn 1 og 3ern er MYE bedre en 2Ern :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da liker du å få poeng uten egentlig å ha gjort noe annet enn å sluppet A og holdt inn spaken litt sånn skeivt og plutselig tatt en 180?

Trenger bare en dæsj flaks, lizzom'.

Men som på toern, da måtte du ha litt skills for å sanke inn poengene. I tre'ern har de sukret spillet noe så jævli og lagt på silke og krem lizzom. Lizzom.

Lenke til kommentar
Da liker du å få poeng uten egentlig å ha gjort noe annet enn å sluppet A og holdt inn spaken litt sånn skeivt og plutselig tatt en 180?

Trenger bare en dæsj flaks, lizzom'.

Men som på toern, da måtte du ha litt skills for å sanke inn poengene. I tre'ern har de sukret spillet noe så jævli og lagt på silke og krem lizzom. Lizzom.

5901864[/snapback]

hmmm... Du hadde sakt noe annet vis du hadde hatt fullversjonen av spillet.

Det er ikke altid like lett og få masse poeng og ta råe triks... skal ha litt Skillz når du skal klare alt i spillet.. 8 tøffe baner. Spesielt den Siste DC Mouinten:)

Vilken bane er det på Demoen...? Snowbird tenker jeg?

Lenke til kommentar
northstar - area 1

Men selve hoppinga og railinga syntes jeg var dårlig, så da er vel halve spillet ødelagt for meg..? lizzom

5901943[/snapback]

Hmmm. Trur jeg må laste ned demoen og prøve.

I Fullversjonen så er det ikke så lett og raile og hoppinga syns jeg er veldig real. Men på Northstar er det dårlig med ting og Leke seg på :hrm:

Lenke til kommentar
Det er vel noen litt mer voksne folk som kjøper xbox360'n bare for å ha den som en mediastasjon. Kanskje de vil ha et lett, ikke altfor krevende spill til den i tillegg. Et golfspill er vel løsningen? Dette er bare min teori :hmm:

5919727[/snapback]

Joda, greit nok at noen ønsker golfspill, men er markedet stort nok til at det bør komme minst ett nytt hvert år? Jeg skjønner at spill som FIFA, Madden, NBA, NHL og MLB kommer hvert år da de selger i bøtter og spann, men golf?!

Jaja, kanskje bare meg som er ute av takt med dagens marked :p

Lenke til kommentar

Nå har Speed Pack kommet til pgr3.

Aston Martin V8 Vantage Free

RUF RT12

Saleen S7 Twin Turbo

Audi RS 4

Chevrolet Corvette Z06

Dodge Viper SRT-10 Coupe

Ferrari 612 Scaglietti

Lamborghini Gallardo SE

Mitsubishi Lancer Evolution VIII FQ-400

Nissan NISMO R34GT-R Z-Tune

Pontiac GTO

Radical SR8

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke liker downloadseksjonen? Virker så rotete, alle spill burde ha sin egen downloadseksjon, ikke sånn at det popper et nytt "vindu". Likte løsninga på Xbox1 bedre.

Endret av Spidy
Lenke til kommentar
Det er egentlig veldig lite positivt med menyene og strukturen til Xbox 360...

5925819[/snapback]

Hastigheten har jeg ikke så mye å utsette på, men at det bør struktureres langt bedre er jeg enig i; allerede nå hvor Live på mange måter er i startfasen så er det jo altfor mye innhold til at man får en grei oversikt med dagens løsning. Ellers så irriterer jeg meg litt over 'Play Now'-knappen når man har lastet ned noe der man kommer til f.eks. oversikt over trailere istedet for at den spiller den traileren man nettopp har lastet ned med en gang.

Kunne tenke meg f.eks. flere sorteringsmuligheter når det gjelder gamerpictures/demoer/trailere osv; f.eks. etter dato (nyeste øverst), alfabetisk, mest populære osv. Og ikke minst det samme for Live Arcade-spillene - å gå i hver underkategori for å se etter noe nytt er altfor tungvint.

I tillegg må de gjøre noe på musikkfronten for oss som ikke har mediacenter-PC; har man noe mer enn 100 album inne så tar det altfor lang tid å bla ned til f.eks Yello når man starter på A. Noen 'kjappsorteringsknapper' (Artister A-D, artister E-H osv.) hadde vært veldig bra i tillegg til en ren søkefunksjon der man puncher inn 3-4 av de første bokstavene i det man leter etter.

Det kan nesten virke som om de får langt mere innhold på Live enn de trodde i utgangspunktet, og det er jo tross alt positivt for oss selv om den tekniske løsningen foreløpig ikke håndterer det så godt.

De slipper vel en større oppdatering av dashboardet i forbindelse med E3 tenker jeg; støtte for webcam blant annet blir vel sluppet da.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar

Enig i at det er tungvint å orientere seg i Marketplace-menyene. Håper de legger til noen litt mer finkornede sorteringsmuligheter snart. Det kommer jo til å bli et must etterhvert som det baller på seg med innhold der (eller fjerner de gamle ting etter en viss tid?)

Lenke til kommentar
Er det virkelig så mange som kjøper disse golfspillene at det er nødvendig med minst ett nytt hvert år? :hmm:

5918226[/snapback]

Er iallefall mange nok som kjøper det pga at det heter tiger woods...og da MÅ det jo være bra...gah...

GI MEG LINKS 2K6...*sukk*

NightWolfie: Golfspill er ikke nødvendigvis lett selv om TW serien er det...ta en titt på links2004 så ser du hvordan et golfspill bør være: Krevende OG morsomt!! :love:

Endret av TheAngryNorwegian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...