Gå til innhold

Xbox360 demoer oversikt! ::Siste 24 april::


NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei altså, ikkje overdreven bruk. Men slik at man ser gjørma størkne på bilene,fine spor i veien etc. Har vel ikkje spillt noen rally spille siden Rally sport challange, der var jævla digg.

5898731[/snapback]

 

Rally sport challange Kan du se lenge etter.. Leste på forumet her ikke så lenge siden at de som Laget det spillet har solgt seg til et Firma som ikke vil utgi slike typer spill.... :mad: SKUFFENDE... For det var TØFT.. hihi

 

Enig med deg der,Biler som ble skikkelig Møkkete og en ordtenlig Skaddemodel som virket utrolig bra... :love:

Lenke til kommentar

off topic:

Håper det kommer et bra rallyspill til 360 snart.

Jeg har rallisport 2 til xbox, og det er , i min mening, det spillet til xbox med best graffikk. det er jo helt sykt. Nesten ingen aliasing, bra textures, ser ut som frameraten ligger på 60. Det er bare grafikken . spillfølelsen er utrolig bra, unikt gameplay og bra "campaign".

 

On topic: Skal laste ned noen demoer på onsdag, har ikke bredband her nå, så jeg tar med meg 360 til en kompis og spiller der. ;)

Gleder meg til BF2: MC.

Lenke til kommentar
Snakk om å overdimensjonere det hele... Tenk før du skriver.

Nok en hånlig utspill fra deg. Gjentatte ganger har du hevdet at grafikk ikke har noe betydning, så hvordan er det jeg overdimensjonerer her? Kanskje jeg tar deg for ordrett og du faktisk har visse krav likevel, men hvor går denne grensen? Er det ikke noe som er opp til hver enkelt å avgjøre uten at du skal riste oppgitt på hodet?

5879963[/snapback]

Synes ikke TCi sine meninger er viktig. Men han har rett i den han sier.

 

Alt denne whining over at grafikken er dårlig. Er så bullshit! Hvorfor ikke lage et eget spill, med en super pwn w00t newbie-pwnage killazz grafikk motor selv da.. Eller ta på deg et kostyme, og en AG3. Spring litt rundt i Oslo å skyt noen mennesker. Da for du oppnådd den ultimate grafikken.

 

Men igjen så har alle rett til sin egen mening. Det respekterer jeg.

 

(Litt på spissen formulering.)

5880280[/snapback]

 

Er SÅÅ enig!

 

Se på de første spillene til Xbox og PS2.. Mye av det var bra.. (Grafikkmessig).

Til dags dato er spillene MYYE bedre en da konsollene kom..

Dette skyldes at utgiverne klarer å lage spill som passer bedre til konsollene enn da de først kom...

 

Ergo; spill til konsoll blir bare bedre og bedre hele tia!

Endret av w0d00
Lenke til kommentar
Nesten ingen AA? Og det ser du på som positivt? :tease:

Husker ihvertfall at eg blei ganske så imponert over 1`er grafisk!

5899642[/snapback]

 

 

ingen Aliasing sier han. ikke lite med Anti Aliasing som du tolker det

5900282[/snapback]

 

 

Å! :roll: Skylder på fylla i går eg :thumbup:

Lenke til kommentar
AMPED3 demo er ute på marketplace  :thumbup:

5900791[/snapback]

 

Ser en film nu, så er det testing på meg å dama etterpå :thumbup: Har ingen forventninger.

5900824[/snapback]

 

Jeg har hele spillet.. hadde 1 og 2 til xbox1. Syns det er en tøff serie.

 

Nr 3 har en KUL story :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...