Gå til innhold

Xbox360 demoer oversikt! ::Siste 24 april::

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil bare få ytre min skuffelse over TB Legend. Nå har jeg ikke vert noen stor tomb Rider fan før. Men håpet at dette kanskje skulle få meg over til "the dark side" men jeg må si at grafikken er noe av det dårligste jeg har sett på 360 til nå. Virker som de laget dette spillet til PS2 og Xbox. Så i siste produksjonsmåned kom de på de skulle porte dette til 360 for mer cash. Vel, det synes så tydelig at det er en dårlig lara modell. Ikke noe high plygon der nei.

Vannet var like imponerende som sokkene mine. Some er plane svarte. Det var ingenting som ga meg noen wow følelse på lik linje med for eksempel oblivion.

Følte at kontrollene var litt klumsete. (kan være at jeg ikke er så vand med TB controller i utgangspunktet) Men det var ikke noe å hoppe i taket for.

:nei::no:

Får nok holde meg til Oblivion en måned til.

- Fine by me :tease:

Lenke til kommentar
Jeg vil bare få ytre min skuffelse over TB Legend. Nå har jeg ikke vert noen stor tomb Rider fan før. Men håpet at dette kanskje skulle få meg over til "the dark side" men jeg må si at grafikken er noe av det dårligste jeg har sett på 360 til nå. Virker som de laget dette spillet til PS2 og Xbox. Så i siste produksjonsmåned kom de på de skulle porte dette til 360 for mer cash. Vel, det synes så tydelig at det er en dårlig lara modell. Ikke noe high plygon der nei.

Vannet var like imponerende som sokkene mine. Some er plane svarte. Det var ingenting som ga meg noen wow følelse på lik linje med for eksempel oblivion.

Følte at kontrollene var litt klumsete. (kan være at jeg ikke er så vand med TB controller i utgangspunktet) Men det var ikke noe å hoppe i taket for.

:nei:  :no:

Får nok holde meg til Oblivion en måned til.

- Fine by me :tease:

5875816[/snapback]

Hver gang jeg leser slike poster, rister jeg bare på hodet og er glad jeg ikke bryr meg om grafikk. Hva så om det ikke er det aller beste, det fungerer og styringen er veldig god. Nå er dette den første endringen i styresystemet siden Tomb Raider 1.

Digger at utforskningen av gamle steder er tilbake igjen. Samtidig er Lara i toppform også, liker spesielt karakteren hennes. Crystal Dynamic har gjort en glimrende jobb med å få Tomb Raider tilbake der hvor det så lenge har falt ned fra.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Hver gang jeg leser slike poster, rister jeg bare på hodet og er glad jeg ikke bryr meg om grafikk. Hva så om det ikke er det aller beste, det fungerer og styringen er veldig god. Nå er dette den første endringen i styresystemet siden Tomb Raider 1.

Ja fy skam på han som forventer noe mer fra de pengene han har brukt på en ny generasjons konsoll. Si meg, hadde du vært fornøyd hvis TR:L ikke hadde hatt noe teksturer overhodet, men bare bestått av wireframe modeller med nok polygoner til at man så vidt kan ense hva det skal forestille, hadde det gitt deg den samme gode spill opplevelsen tror du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Poenget er jo selv om spillet kunne hatt bedre grafikk på X360's hardware, ville ikke det bedret spillopplevesen som helt noe særlig.

Lenke til kommentar

Viss du ikke bryr deg om grafikk. Vel gå og lek med pong da!

Jeg liker veldig godt at miljøet jeg spiller i ser bra ut. Jeg føler at det da er en viss fremgang og jeg får litt tilbake for de mangfoldige tusenlappene som ble svidd av for 360 og HDTV. Nå vil jeg si at jeg er meget fornøyd i enkelte tilfeller som Oblivion.

Jeg synes ikke om at det kommer en "half assed port" av et current gen spill. De kunne gjort det så utrolig mye beder. Vann etc.

Jeg er også litt rar at jeg inrømmer at jeg liker å stoppe opp i spill og tenke. "fy faen dette er bra grafikk" der den grafiske delen av spillet er bare slående. Som første gang man spilte Half Life 2.

Selvfølgelig må det jo være et gameplay som backer det opp. Noe som jeg ikke følte TR hadde. Det er klart at fan av serien sikkert vil synes dette er topp. Men for meg så virker lara som en oppblåst puppemodell med IQ på nivå med en bille. Å høre de lameste dialogene i manns minne var forsåvidt underholdene sent på natten. men det hindret meg ikke i å skru av spillet og ikke være imponert.

Jeg trenger ikke bra grafikk på klassikere. Jeg spiller dem og fra tid til annen. Det er fordi jeg ser det i datidens lys. Men av et nytt spill på en ny konsoll. Så forventer jeg faktisk ny og forbedret grafikk. Jeg forstår jo Nintendo fan boys som har sett specsene til revolution og har sin lille 23" crt tv ikke bryr seg for de spilte mario når de var små og vil spille den lille rørleggeren til den døende dag. For nintendo gir ikke opp den pengemaskinene med det første.

Jeg har sagt det før og vil gjerne si det igjen. Nintendo lever på nostalgi.

(Dette gikk kanskje litt langt ut av det som temaet her egentlig handlet om. men måtte bare få det ut)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...