Gå til innhold

Xbox360 demoer oversikt! ::Siste 24 april::

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man kan altså aldri stole på Live og slipp av demoer, syns at de opplysningene vi får servert 1-2 uker i forveien alltid ender opp galt.  The Outfit demoen anyone? :!:

Skulle vel komme "neste uke" , den kom vel nesten 1mnd. seinere? :whistle:

5808521[/snapback]

The outfit demoen skulle komme 3. mars ifølge THQ, men som sagt, det kommer aldri en demo fredag/lørdag/søndag, så den dukket opp mandag 6. mars

BF2 demo 24. mars datoen ble fjernet hos EA sine hjemmesider for noen dager siden btw...

Lenke til kommentar
Hi ,Thank you for contacting Electronic Arts.

The game was to be on the marketplace this Friday 24th of March,

but it was pushed back until next week. It should be up some time

between Tuesday the 28 or Wednesday the 29 of March.

Best Regards,

Paul G.

EA Support Centre, UK and Ireland

Lenke til kommentar
Hi ,Thank you for contacting Electronic Arts.

The game was to be on the marketplace this Friday 24th of March,

but it was pushed back until next week. It should be up some time

between Tuesday the 28 or Wednesday the 29 of March.

Best Regards,

Paul G.

EA Support Centre, UK and Ireland

5813243[/snapback]

dette var vel Battlefield, cant wait :!:

Lenke til kommentar
Ikke post når den ikke har kommet da! :D Nå trodde jeg noen hadde sett den på Live :!:

5825727[/snapback]

Hehe, var ikkje meininga! Har ikkje nett på hybelen så eg sjekker jevnlig inne på forumet når eg er på skolen :D

Lenke til kommentar

Eg likte BF2:MC demoen.

Mappet var akkurat passe stort,med en saftig Flag-spot midt på den eine brua,her oppstår det mye saftig warfare :love: Eg likte våpen-lydene,mulig noen av våpnenene var _litt_store(?),men dette plager ikkje meg. Ei ting er ihvertfall sikkert, at man kan ikkje sammeligne dette for mye med storebror på PC :p

Eg skal vurdere dette spillet,men først må eg sikre meg en stabil net-oppkobling :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg likte også BF2 MC demoen veldig godt :dribble:

Herlig med surround på slike spill!

Spesielt morsomt er det å se hvor utrolig mye mer farlig helikopter er på dette spillet enn på PC versjonen. Her er det lettere, så man trenger en topp pilot til å kjøre.

Syntest forresten det var lit digg at våpnene dekker så mye av skjermen jeg... god følelse med de også. "kjennes" liksom tunge og kraftige ut.

Jepp, dette spillet skal nok i hus

Lenke til kommentar
Jeg likte også BF2 MC demoen veldig godt  :dribble:

Herlig med surround på slike spill!

Spesielt morsomt er det å se hvor utrolig mye mer farlig helikopter er på dette spillet enn på PC versjonen. Her er det lettere, så man trenger en topp pilot til å kjøre.

Syntest forresten det var lit digg at våpnene dekker så mye av skjermen jeg... god følelse med de også. "kjennes" liksom tunge og kraftige ut.

Jepp, dette spillet skal nok i hus

5851482[/snapback]

Høres veldig bra ut og dette spillet skal nok i hus... Grunnet at min 360 er på vei hjem fra et avslappende ferie opphold i Tyskland flyvende med UPS (1.klasse) :hmm: har jeg ikke prøvd demoen enda. Hvordan er grafikken og spillbarheten i forhold til pc?

Har sett et par skjermbilder og det så ut som om spillet på pc var litt grafisk bedre, stemmer det?

Men uansett skal nok spillet som sagt i hus, og jeg gleder meg nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...