Mala Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Vel, nå er det ikke selve Microsoft som sier når demo-ene skal komme. Det er spillselskapet/utviklerene selv som er upålitelige.. 5808603[/snapback] Så er det vel ingen her som har sagt akkurat det heller Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Man kan altså aldri stole på Live og slipp av demoer, syns at de opplysningene vi får servert 1-2 uker i forveien alltid ender opp galt. The Outfit demoen anyone? :!: Skulle vel komme "neste uke" , den kom vel nesten 1mnd. seinere? 5808521[/snapback] The outfit demoen skulle komme 3. mars ifølge THQ, men som sagt, det kommer aldri en demo fredag/lørdag/søndag, så den dukket opp mandag 6. mars BF2 demo 24. mars datoen ble fjernet hos EA sine hjemmesider for noen dager siden btw... Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hi ,Thank you for contacting Electronic Arts. The game was to be on the marketplace this Friday 24th of March, but it was pushed back until next week. It should be up some time between Tuesday the 28 or Wednesday the 29 of March. Best Regards, Paul G. EA Support Centre, UK and Ireland Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hi ,Thank you for contacting Electronic Arts. The game was to be on the marketplace this Friday 24th of March, but it was pushed back until next week. It should be up some time between Tuesday the 28 or Wednesday the 29 of March. Best Regards, Paul G. EA Support Centre, UK and Ireland 5813243[/snapback] dette var vel Battlefield, cant wait :!: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ikke post når den ikke har kommet da! Nå trodde jeg noen hadde sett den på Live :!: Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg tenker at det er helt greit. Har ikke tid da jeg spiller: - GRAW - Oblivion - Kameo Men seff, mange av dere sitter jo å venter spent, og demoen blir nok lastet ned her også. So many games so little time. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ikke post når den ikke har kommet da! Nå trodde jeg noen hadde sett den på Live :!: 5825727[/snapback] Hehe, var ikkje meininga! Har ikkje nett på hybelen så eg sjekker jevnlig inne på forumet når eg er på skolen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 GRAW kommer imorgen: http://www.gamespot.com/xbox360/action/tom...l?sid%3d6146821 Lenke til kommentar
StianBak Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 GRAW kommer imorgen:http://www.gamespot.com/xbox360/action/tom...l?sid%3d6146821 5839612[/snapback] Det er vel idag.. Siden den artikkelen er postet den 29? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 GRAW kommer imorgen:http://www.gamespot.com/xbox360/action/tom...l?sid%3d6146821 5839612[/snapback] Det er vel idag.. Siden den artikkelen er postet den 29? 5839688[/snapback] NEWS - Posted Mar 29, 2006 3:16 pm PT Ohh, my fault Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) GRAW demo er ute nå. Edit: Tror demoen kun er online. Endret 30. mars 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 - Ghost Recon: Advanced Warfighter - Battlefield 2: Modern Combat ...er lagt til! Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 BF2:MC!! hva synes dere... jeg må sitte her på mitt lille mobile nett med modemhastighet...så ikke forvent å se meg på live før om noen uker. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Eg likte BF2:MC demoen. Mappet var akkurat passe stort,med en saftig Flag-spot midt på den eine brua,her oppstår det mye saftig warfare Eg likte våpen-lydene,mulig noen av våpnenene var _litt_store(?),men dette plager ikkje meg. Ei ting er ihvertfall sikkert, at man kan ikkje sammeligne dette for mye med storebror på PC Eg skal vurdere dette spillet,men først må eg sikre meg en stabil net-oppkobling Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg likte også BF2 MC demoen veldig godt Herlig med surround på slike spill! Spesielt morsomt er det å se hvor utrolig mye mer farlig helikopter er på dette spillet enn på PC versjonen. Her er det lettere, så man trenger en topp pilot til å kjøre. Syntest forresten det var lit digg at våpnene dekker så mye av skjermen jeg... god følelse med de også. "kjennes" liksom tunge og kraftige ut. Jepp, dette spillet skal nok i hus Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ja det er deilig med vibrasjon i kontrollerns når man lagger mye kuler i trynet på en fyr Et stort savn når eg spillte Condemned demoen til PC, når man knuser til noen i trynet Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg likte også BF2 MC demoen veldig godt Herlig med surround på slike spill! Spesielt morsomt er det å se hvor utrolig mye mer farlig helikopter er på dette spillet enn på PC versjonen. Her er det lettere, så man trenger en topp pilot til å kjøre. Syntest forresten det var lit digg at våpnene dekker så mye av skjermen jeg... god følelse med de også. "kjennes" liksom tunge og kraftige ut. Jepp, dette spillet skal nok i hus 5851482[/snapback] Høres veldig bra ut og dette spillet skal nok i hus... Grunnet at min 360 er på vei hjem fra et avslappende ferie opphold i Tyskland flyvende med UPS (1.klasse) har jeg ikke prøvd demoen enda. Hvordan er grafikken og spillbarheten i forhold til pc? Har sett et par skjermbilder og det så ut som om spillet på pc var litt grafisk bedre, stemmer det? Men uansett skal nok spillet som sagt i hus, og jeg gleder meg nå! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Da var far cry predator demoen ute Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Da var far cry predator demoen ute 5851890[/snapback] Utrolig god timing at Farcry P.I.-, GRAW- og Battlefield 2-demoene skulle komme ut samme uka da, like etter Oblivion ble sluppet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå