Skogslik Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 skall kjøpe spillet i mårra viss eg finner det til 499 Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 si ifra hvis du finner det til 549 eller under Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Burnout er et av de spillene en må la vokse på seg.Jeg likte det heller ikke i begynnelsen, men etter å ha satt barnevakt en gang uten annet å gjøre ble jeg helt grepet. Tror demoen på marketplace ikke gir et fullstendig inntrykk. 5788485[/snapback] Nei det er eg enig med deg i, demoen som eg sa over, var møkk og absolut ikkje verdt å vente på. En hadde no trudd utviklerene hadde ønsket å gi best mulig inntrykk med en demo. Da kunne det ihvertfall tatt med èn mode til i det minste,men eg tar ingen sjangser med å kjøpe Burnout, da eg endelig har fått sansen for bilspill pga PGR3 (etter så altfor mange år med pc,har sansen for bilspill stagnert),og da skal de vere en viss realisme ove det Men for all del,min meining! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 si ifra hvis du finner det til 549 eller under 5789651[/snapback] Min lokale elkjøp sa 499,- for burnout, men de har enda ikke fått inn spillet i butikk. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jepp, Burnout demoen var møkk. Til og med orginale Burnout var bedre... Selv har jeg spilt Burnout Revenge på en kamerats Xbox (orginale), og det er en utrolig opplevelse. Bare crash junctions er nok til å skaffe seg dette spillet, utrolig hvor tilfredstillende det er å prøve å kræsje så mange biler som mulig. Du lykkes sjeldent første gang, men når det sitter er det bare fantastisk Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jepp, Burnout demoen var møkk. Til og med orginale Burnout var bedre... Selv har jeg spilt Burnout Revenge på en kamerats Xbox (orginale), og det er en utrolig opplevelse. Bare crash junctions er nok til å skaffe seg dette spillet, utrolig hvor tilfredstillende det er å prøve å kræsje så mange biler som mulig. Du lykkes sjeldent første gang, men når det sitter er det bare fantastisk 5791221[/snapback] Må si meg enig der ja Har ikke prøvd demoen selv da jeg allerede har spillet på 360, har det også på xbox men synes 360 versjonen er myyye bedre Så jeg håper de som ikke likte demoen får muligheten til å prøve hele spillet en gang Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hele spillet består jo av mange flere biler, baner og slikt så eg skall kjøpe det Lenke til kommentar
Hurragutten Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Battlefield demo på fredag. Lenke til kommentar
vIc2r Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 BLAZING ANGEL DEMO! Blazing angel demo er ute på markedPLACE nå! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 BLAZING ANGEL DEMO! Blazing angel demo er ute på markedPLACE nå! 5796543[/snapback] ÅÅÅÅÅÅÅ, satan i faen! nette er nede på kåken, det der var irriterende du mann! Sitter på skolen as we speak Lenke til kommentar
vIc2r Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 5796543[/snapback] ÅÅÅÅÅÅÅ, satan i faen! nette er nede på kåken, det der var irriterende du mann! Sitter på skolen as we speak 5796565[/snapback] HIHI....kose meg jeg... laster ned Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 2 nye demoer Lenke til kommentar
vIc2r Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 2 nye demoer 5807705[/snapback] Vilke Demoer??!! Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 2 nye demoer 5807705[/snapback] Vilke Demoer??!! 5807714[/snapback] Eh , burnout og blazing angels:P Litt sent ute jeg Lenke til kommentar
vIc2r Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 HeHe.. det er jaggu meg sant.. Lastet ned Burnout for en uke sia trur jeg. hehe Og jeg la inn et innlegg i posten din her når jeg så Blazing Angels kom Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Battlefield demo på fredag. 5792148[/snapback] har den kommet nå da? det er jo lørdag Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Battlefield demo på fredag. 5792148[/snapback] har den kommet nå da? det er jo lørdag 5808222[/snapback] Den kommer nok ikke før mandag. Ingen som jobber der i helgene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Man kan altså aldri stole på Live og slipp av demoer, syns at de opplysningene vi får servert 1-2 uker i forveien alltid ender opp galt. The Outfit demoen anyone? :!: Skulle vel komme "neste uke" , den kom vel nesten 1mnd. seinere? Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Vel, nå er det ikke selve Microsoft som sier når demo-ene skal komme. Det er spillselskapet/utviklerene selv som er upålitelige.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Vel, nå er det ikke selve Microsoft som sier når demo-ene skal komme. Det er spillselskapet/utviklerene selv som er upålitelige.. 5808603[/snapback] Det er microsoft sin jobb å uploade demoene til Live-markedsplassen, så det er ikke de andre spillselskapenes feil. Men utgivere har veldig lett for å sette en dato (som EA med sin 24. mars for BF2 for eksempel) uten egentlig å undersøke om dette lar seg gjøre. Microsoft skal nok sjekke alle demoer og lignende før de legger dem ut for nedlasting. I tillegg har bl.a. Major Nelson (PR sjef for Live eller noe sånn) sagt at demoer ikke vil komme ut på fredager fordi de som er ansvarlige for å sikre at det ikke skjer noe feil o.l. med systemet ikke jobber i helgene. Dermed kommer det heller ikke demoer i løpet av helgene, og mandagen etter blir dermed den mest sannsynlige dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå