Gå til innhold

Xbox360 demoer oversikt! ::Siste 24 april::

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til den dagen det kommer en Burnout Revange demo. Det er månedens spill for meg. har sett sinsykt mye frem til det. Har latt være å gå til anskaffelse av tittelen til de nåværende konsollene av den enkle grunn at det kommer til 360.......

Det er jo ferdig nå så en demo (viss det kommer) burde ikke være langt unna.

Lenke til kommentar

Det er 3 mars, så hvor blir det av The Outfit demoen? Og hvor i huleste er Street Fighter som egentlig skulle komme 27 februar.

Eneste vi har fått den siste uken er trailere, themes og pictures. Jeg må ha noe jeg kan trøste meg med til Fight Night Round 3 og G.R.A.W kommer. :p

Lenke til kommentar
Det er 3 mars, så hvor blir det av The Outfit demoen? Og hvor i huleste er Street Fighter som egentlig skulle komme 27 februar.

Eneste vi har fått den siste uken er trailere, themes og pictures. Jeg må ha noe jeg kan trøste meg med til Fight Night Round 3 og G.R.A.W kommer. :p

5693764[/snapback]

Vi fikk jo Call Of Duty 2 demo da. Det er jo ikke så verst.. Selv om jeg sikkert er en av få som ikke eier det.

Lenke til kommentar

5693764[/snapback]

Jeg tror den kanskje kommer natt til i morgen (lørdag) eller sent i kveld. Vi er vel noen timer foran her i forhold til statene, eller? (Eller er det motsatt... surrer med dette iblant).

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Jeg tror den kanskje kommer natt til i morgen (lørdag) eller sent i kveld. Vi er vel noen timer foran her i forhold til statene, eller? (Eller er det motsatt... surrer med dette iblant).

Dr Peedee

5694646[/snapback]

Stemmer det, vi ligger vel 5 til 8 timer foran ca, alt etter hvor i usa vi regner fra.

Lenke til kommentar

the outfit virker ikke så veldig spennende i mine øyne....(sier ikke at jeg ikke skal laste ned. Trenger jo mer 360spill) Men det jeg venter så sykt på er burnout.

Etter det jeg har sett så ser det virkelig bra ut og virker.

og siden det skulle komme en demo av det så er det vel naturlig å tro at den ikke kommer om så lenge viss den skal være med på å promotere spillet før lansering.

Lenke til kommentar

For meg er det helt motsatt. Er så lei Burn-out serien nå etter div. timer på Xbox tidligere... virker ikke som noe nytt i hele tatt. Pluss at jeg sitter på PGR3 og Need for SPeed MW. Ja, veit at i burn-out er det kræsjegreier og sånn, men likevel... biler...

Derimot virker Outfit forfriskende og annerledes enn hva jeg har spilt før. Har sett en del gameplay videoer.

Men.. kommer jo så veldig mange spill nå denne måneden og neste... Oblivion (skal ha sikkert :dribble: ), GRAW (et must :dribble: ) og Fight Night 3 (livsnødvendig :thumbup: ) så... Outfit demoen må overbevise hvis jeg skal smyge den inn på budsjettet også...

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Jeg er ikke lei burnout siden jeg holdt meg for Revenge på vanlig playstation i vente av denne versjonen. Så jeg er klar for ny dose adrenalininsprøytning på høgt plan.

Men det er som du sier mye av det samme. Så viss du har spilt Den vanlige versjonen så er det jo liten grunn til å hoppe over denne.

Gameplayet på The outfit er forsåvidt nyskapende på sett og vis. Men er litt redd for at det ikke vil fynke så alt for bra. men det er vel det demoen er der for å bekrefte/avkrefte.

Det er alt for mange spennende spill denne måneden. Spesielt med tanke på at jeg sparer til en london tur. Så blir nok bare Burnout på meg foreløpig. men Oblivion ser ganske nice ut. Så blir kanskje det også senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...