NightWolfie Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Disse demoene over er kommet for oss i vesle Europa Disse demoene kan lastes ned fra xbox live:- Kameo - NFS: MW - NFL - NBA - FIFA: RTFWC - Condemned - Quake 4 - Fight Night Round 3 - Project Gotham Racing 3 - Full Auto - King Kong - Call of Duty 2 - The Outfit - Burnout: Revenge - Blazing Angels: Squadrons of WW2 - Ghost Recon: Advanced Warfighter Online - Battlefield 2: Modern Combat - Tomb Raider: Legend - Amped 3 - Tiger Woods PGA Tour 06 - Ghost Recon: Advanced Warfighter Offline - Kameo ny demo - Top Spin 2 - Fifa World Cup Disse demoene er snart tilgjengelig på xbox live:- Moto GP 06 (15 mai) - Saint's Row - Lost Planet (9 mai) - Perfect Dark Zero Jeg kommer til å legge til nye demoer i listene ettersom jeg får vite om flere Nightwolfie Endret 4. mai 2006 av NightWolfie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Det er bare de 4 demoene jeg har fått tak i hittil hvertfall, finnes nok flere i USA. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Det er bare de 4 demoene jeg har fått tak i hittil hvertfall, finnes nok flere i USA. 5253721[/snapback] samme demoene i USA også Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 De porsjonerer det nok litt ut - husk at den bare har vært tilgjengelig i et par uker foreløpig da Samme med Live Arcade; de har visstnok mange spill som ligger klar i 'køen', men vil vel helst ikke slippe mer enn et par nye i uka. Og det er jo egentlig fint; så føler man at det kommer litt nytt nesten hele tiden istedet for at det kommer en stor haug for så å bli stille i en måned. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 nå har Fifa demoen kommet Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Har heller ikke sett King Kong demoen. Håper den kommer snart Foresten noen som vet om det kommer noe demo av DOA? Endret 10. desember 2005 av Amatour Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg driter egentlig i om det kommer ut noen Demoer. Nedlastingen går til helvete heletiden og jeg har ikke tid til å sitte å restarte den heletiden. Hadde nok lastet de ned om jeg kunne latt nedlastingen stå i løpet av natten, men det går altså ikke ann. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 har lasta ned de spillbare demoene som er tilgjengelig + en del videoer,ikke hatt noe problemer og jeg har skikkelig dårlig adsl linje......... Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 har lasta ned de spillbare demoene som er tilgjengelig + en del videoer,ikke hatt noe problemer og jeg har skikkelig dårlig adsl linje......... 5277394[/snapback] Hva i allverden er galt med linjen min da? Har hatt xbox live siden det kom ut i Sverige og ALDRI har jeg hatt problem med å laste ned nye til til spil. De levlene på Halo 2 gikk jo GLIMMERENDE! Merkelig. Fremdeles den samme oppkoblingen og spilling på Live på 360 funker utmerket... Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Fremdeles den samme oppkoblingen og spilling på Live på 360 funker utmerket... 5277612[/snapback] Det kan jo være at nedlasting på 360 bruker andre porter enn til Live og den gamle Xboxen. Burde vel ikke være noe problem såsant du ikke kjører via en router eller hardware-firewall som eventuelt må konfigureres. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Listen er oppdatert ^^ Quake 4 og Condemned Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Bra oversikt - keep it up Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Bra oversikt - keep it up 5355897[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Disse demoene vet jeg om at man kan laste ned til xboxen:- Kameo - NFS - NFL - NBA - FIFA: RTFWC - Condemned - Quake 4 Har hørt at King Kong demoen har kommet ut men finner den ikke Noen som har funnet den? Btw, noen som vet om andre demoer som kommer snart? Jeg kommer til å legge til nye demoer i listen ettersom jeg får vite om flere Nightwolfie EDIT: Disse demoene over er kun for oss i vesle Europa 5253213[/snapback] Jeg finner ikke NFS MW demoen Sikker på at den finnes på live? Har funnet alle de andre, utenom King kong da.. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Disse demoene vet jeg om at man kan laste ned til xboxen:- Kameo - NFS - NFL - NBA - FIFA: RTFWC - Condemned - Quake 4 Har hørt at King Kong demoen har kommet ut men finner den ikke Noen som har funnet den? Btw, noen som vet om andre demoer som kommer snart? Jeg kommer til å legge til nye demoer i listen ettersom jeg får vite om flere Nightwolfie EDIT: Disse demoene over er kun for oss i vesle Europa 5253213[/snapback] Jeg finner ikke NFS MW demoen Sikker på at den finnes på live? Har funnet alle de andre, utenom King kong da.. 5356288[/snapback] Du må velge "Demos and Trailers" så tar du "list by game" så blar du deg ned til NFS:MW og da kommer xboxguiden opp og da skal du finne demoen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Nedlastinga går fint her Condemned var ganske fett! Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Nedlastinga går fint her Condemned var ganske fett! 5356923[/snapback] Mhm, godt å høre Har spillet selv og "gives me da creeps" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) NFS:MW Fifa NBA Kameo Madden Condemned Quake 4 Det er vel alle demoene tilgjengelig på Marketplace nå? Har alle de pluss King Kong og Full Auto. Da er det vel bare CoD2 demo'n jeg mangler? Endret 30. desember 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) NFS:MWFifa NBA Kameo Madden Condemned Quake 4 Det er vel alle demoene tilgjengelig på Marketplace nå? Har alle de pluss King Kong og Full Auto. Da er det vel bare CoD2 demo'n jeg mangler? 5356983[/snapback] HVORDAN fikk du tak i de demoene??! *vil ha* *vil ha!* EDIT: å ja... Marketplace sa du! Skal sjekke nå! EDIT2: Nope, fant den ikke der...! Ikke engang i "List by game" lista.. Endret 30. desember 2005 av NightWolfie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 King Kong og Full Auto demoene fulgte med i desember utgaven av OXM. Skal du ha det må du kjøpe det før nyttår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå