unwill Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nå som konkurransen er ferdig kan man vel avsløre svaret. Det følger med 16 lodd, og da bør svaret egentlig vare 8 x 4,5 + 8 x 1,7 = 49,6. Men man kan ikke putte alle 16 lodd inn, den har bare plass til 8 stk, så da er vel svaret 8 x 4,5 = 36. Men jeg mener at spørsmålet er feil formulert, men samma det Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Korrekt svar var 36 gram, og baserte seg på det Logitech selv skriver på sin hjemmeside: "Juster G5s vekt og balanse ved hjelp av lodd på til sammen 36 gram ..." Vinneren blir kåret i denne artikkelen i løpet av dagene som kommer. Merk: Et nytt provoserende innlegg (og svar på dette innlegget) angående svaralternativene ble fjernet i dag tidlig, og advarsel er delt ut til vedkommende. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ehm, vant musen jeg, men har enda ikke fått den i posten, er det mulig at dere sender ut senere, eller er det bare posten som er treg? Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Ehm, vant musen jeg, men har enda ikke fått den i posten, er det mulig at dere sender ut senere, eller er det bare posten som er treg? 5315310[/snapback] Det er Logitech som sender ut premien, jeg skal høre med dem. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 ok, takker Kribler litt her når jeg venter på den Forresten, når det kommer til svaralternativene, alternativene er helt rette, sjekk www.logitech.no, står der "36g" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg