TST Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tiden har kommet for å åpne en ny luke i julekalenderen. I dag kan dere vinne Logitech G5 Laser Mouse - en presis trådbasert lasermus spesialutviklet for gamere. Les mer Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hmm, i testen deres står det "Vekt: Justerbar: 117 + inntil 38 g." Og 38 gram er ikke et alternativ... Lenke til kommentar
laerda Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg har G5, og når jeg legger sammen alle vektene, får jeg ikke et tall som stemmer med noen av alternativene. Det stemmer forøvrig heller ikke med 38 gram som Joakim. sier står i testen deres. Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) 8 x 1,7g = 13,6g 8 x 4,5g = 36g Totalt 49,6g øhhhh.... hva skal jeg svare? EDIT: jeg runda nedover:) Endret 4. desember 2005 av eucalor Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tabbe TST :--D Dere bør fjerne alle svar og stille et nytt spørsmål Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Konkurransen har jo ingen feil, det er testen som har bomma på vekta, men eitt nytt spørsmål hadde ikkje vært heilt på tur Endret 4. desember 2005 av zeph Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Følte det var tipping her ja Lenke til kommentar
unwill Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 8 x 1,7g = 13,6g8 x 4,5g = 36g Totalt 49,6g øhhhh.... hva skal jeg svare? EDIT: jeg runda nedover:) 5253190[/snapback] Var litt nedtur ja, fikk også 49,6... Spørsmål: Hvor mye veier loddene i vektkassetten til Logitech G5 Laser Mouse til sammen? Kanskje noen av loddene ikke er i vektkassetten men inni i selve musen? lurespørsmål? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Men det er jo ikke så lett å skjønne at det er hvor mye ekstra man får i musa. Når det sto vektkassa tenkte jeg på den som fulgte med, ikke den skuffen i musa.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Hmm, i testen deres står det "Vekt: Justerbar: 117 + inntil 38 g."Og 38 gram er ikke et alternativ... 5253098[/snapback] Vi har aldri testet denne musa, du linker til testen til Hardware.no. Jeg har basert spørsmålet/svaralternativet på det Logitech selv oppgir. Dere får klage til dem hvis noe er feil ;-) Et innlegg som røper korrekt svar er fjernet fra denne tråden. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Men logitech oppgir vel bare forskjellen mellom vekta på musa med de letteste loddene og de tyngste loddene? Alle loddene til sammen veier jo mer enn dette? AtW Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Tja, jeg svarte svaret som står på hjemmesida for produktet. Det for så være at produsenten har feil, svaret er riktig i denne konkurransen. Lenke til kommentar
Gawain Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hmm, i testen deres står det "Vekt: Justerbar: 117 + inntil 38 g."Og 38 gram er ikke et alternativ... 5253098[/snapback] Vi har aldri testet denne musa, du linker til testen til Hardware.no. Jeg har basert spørsmålet/svaralternativet på det Logitech selv oppgir. Dere får klage til dem hvis noe er feil ;-) Et innlegg som røper korrekt svar er fjernet fra denne tråden. 5253865[/snapback] Haha, det der er det feigeste jeg noen gang har sett. Innrøm at du har gjort en feil istedet for å prøve å dytte skylden over på noen andre. Logitech oppgir helt korrekt at du kan justere vekten med opptil XXg, men du stiller spørsmål om hvor mye vektene veier til sammen. Spørsmålet og svaralternativene henger altså ikke sammen. Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) (8x1.7g) + (8x4.5g) = 49.6g Hjeeelp! Det mangler et alternativ! Skulle spørsmålet heller ha vært: Hvor mye kan du maks øke vekten i musa? Endret 5. desember 2005 av hakrist Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Det mangler ikke et alternativ, og det er ingen skrivefeil her fra vår side. Ett av alternativene er korrekt, i følge det Logitech selv oppgir på sine norskspråklige nettsider. Vi har ikke fått mulighet til å veie disse loddene selv, men forventer at opplysninger som er gitt på produsenten sin hjemmeside stemmer. Jeg gjentar ikke dette flere ganger nå, og ber dere vennligst respektere dette, og gjerne også forsøke å holde en høflige tone. Disse julekonkurransene er ment som en hyggelig gest til dere lesere, og jeg syns det er ufattelig å se hvordan enkelte oppfører seg (enkelte innlegg er sensurert/slettet). Spørsmål til dette innlegget rettes på PM til meg. Vennligst ikke post bilder av vektene. Vi har skjønt poenget til enkelte brukere her, men det er også fint hvis dere forsøker å forstå hva vi forklarer her. Korrekt svar, og kilden for svaret blir oppgitt når vinneren kåres. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hmm, det virker som logitech faktisk motsier seg selv på sine egne sider, avhengig av språk så står det forskjellige ting. Litt sløvt av logitech egentlig.... AtW Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hmm, i testen deres står det "Vekt: Justerbar: 117 + inntil 38 g."Og 38 gram er ikke et alternativ... 5253098[/snapback] Vi har aldri testet denne musa, du linker til testen til Hardware.no. Jeg har basert spørsmålet/svaralternativet på det Logitech selv oppgir. Dere får klage til dem hvis noe er feil ;-) Et innlegg som røper korrekt svar er fjernet fra denne tråden. 5253865[/snapback] TST har rett. det rette svaret etter denne testen er hva Logitech selv har oppgitt Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Unnskyld. Jeg mener fortsatt det er feil, men ok siden det er snart jul så bøyer jeg meg i støvet. Stå på med julekalenderen! (Hehe, får håpe jeg vinner nå da. Har hørt endel bra om den musa. ) Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Uavhengig av språk, "product sheet'n" til Logitech sier følgende: Adjustable weight cartridgeAdjust the G5s weight and balance (up to xx grams) for the control you need to dominate the competition. Så TST og gamer.no har sitt på det tørre. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Uavhengig av språk, "product sheet'n" til Logitech sier følgende: Adjustable weight cartridgeAdjust the G5s weight and balance (up to xx grams) for the control you need to dominate the competition. Så TST og gamer.no har sitt på det tørre. 5256582[/snapback] Der du referer så står du at du kan justere vekten med inntil xx gram, det er ikke det samme som den totale vekten av alle vektene, på logitech sider på et visst annet språk så står det noe annet. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg