Howard Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tradisjonen tro presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg under dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 enkelt =) mvh Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Har et par spørsmål som kanskje andre enn meg også lurer på: Når blir disse premiene sendt ut ? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Har et par spørsmål som kanskje andre enn meg også lurer på: Når blir disse premiene sendt ut ? 5254237[/snapback] ja det er det flere som lurer på og når blir vinnera anonsert Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Har et par spørsmål som kanskje andre enn meg også lurer på: Når blir disse premiene sendt ut ? 5254237[/snapback] ja det er det flere som lurer på og når blir vinnera anonsert 5254276[/snapback] Vinnerene blir vel annonsert en gang pr. uke tror jeg Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Dette fant jeg på akam.no, og det gjelder vel for hw også... "Dagens vinner vil bli offentliggjort i onsdagens julekalender, så følg med." Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Enda en gang får jeg testet min vinner(u)lykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå