Nervevrak Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg bruker Logitech's force feedback ratt på PS2'en min nå. Men vil konvertere den til PC. På esken står det USB, men kontakten er en liten telefonkkontakt (med 4 ledere). Finnes det noen overgang fra Sony PS2 kontakt, og til PC USB/gameport? Og hvor får en da tak i dette -og eventuelle drivere? Hadde håpet at PS2 USB'en var kompatibel med PC USB'en. Slik at jeg slipper å legge opp en egen kabel fra PC'en og inn i rattet. For så å lodde på denne inne i rattet. For da vil jeg heller ikke få noen Force feedback. Og da blir halve morroa borte. For PC USB er også på 4 ledere etter det jeg kan se. Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Så annonse for en Playstation -> USB konverter hos en eller annen nettbutikk, men husker ikke hvilken.. Prøv å søk litt rundt hos de mest kjente.. Veit ikke hvilken type playstation den var til da... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 en ting er å få kobla det til pc'n en annen ting er drivere, kommer ikke så langt uten dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå