Str1fe Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Jeg har kjøpt meg en boynq USB lampe "D'light" som er ment skal kunne lyse opp tastaturet. http://www.boynq.com i mitt tilfelle gjør den ikke det. Den lyser ikke sterkt nokk. En venn av meg har akkurat make og den er det skikkelig futt i. Noen som kan noen triks for å booste effekten i lampen litt? For dere som ikke vet hvilken lampe jeg snakker om så er det en LED USB lampe. Endret 4. desember 2005 av Rawmeat Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Økte de ikke usb porten til 500Hz med den mus fixen? Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg har kjøpt meg en boynq USB lampe "D'light" som er ment skal kunne lyse opp tastaturet. http://www.boynq.comi mitt tilfelle gjør den ikke det. Den lyser ikke sterkt nokk. En venn av meg har akkurat make og den er det skikkelig futt i. Noen som kan noen triks for å booste effekten i lampen litt? For dere som ikke vet hvilken lampe jeg snakker om så er det en LED USB lampe. 5252987[/snapback] helt grunnleggende først. Overklokking handler i hovedsak om å øke klokkefrekvensen, hence navnet. På et vis er usb-fixen som øka data-raten en form for "overklokk" men på et slikt vis at porten tar i mot signaler flere ganger i sekundet. en usb-port har også strøm, 5v+, slik at man skal kunne kjøre mindre enheter uten ekstern strøm. denne er imidlertid helt uavhengig av data rate på porten. For å øke effekten, som du sier, kan vi jo se på hva effekt er. For elektriske apparater som til dømes lys er effekt ofte målt i watt. Watt er et produkt av strøm og spenning, og har lite med klokkefrekvens eller datarate å gjøre. Siden usb-porten som standard leverer 5v+ er alternativet å øke strømmen. For å gjøre dette må du bytte lysdioden (led) Ved å endre på hovedkortet fins det sikkert en måte å få voltmodda usb-porten, men slike geskjefter sorterer vel under kategorien "ting som sikkert kan løses på en enklere måte" Mitt beste tips er å gutse på å stikke en tur på nærmeste butikk og kjøpe seg en bordlampe. spesifikt for ditt bruk er slike svanehalslamper som dj'er bruker over miksepulten sikkert midt i blinken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå