Sensurert Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Stjernefrukt og Lidl på Simen1 sin. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Blå Hammer Og Eple Kiwi Så bra!! :!: Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Stili! Sa blå hammer jeg Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Det er ganske fascinerende at man blir såpass nullstilt som man blir. Har tatt testet før, og likevel måtte jeg tenke meg om i et par sekunder før jeg greide å komme på et annet verktøy enn hammer. (Sa vel...oransje og sag, tror jeg. Tok den i går.) På nummer to fikk jeg jordbær og Prix. I'm unique. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Er det noe bak dette eller er det bare simpelten at alle vet hva en hammer er, at det ikke er et komplisert ord og og at rød og blå er grunnfarger ? Hvem ville for eksempel sakt umbrabrun leddnøkkel ? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Første gang jeg tok den i førstepost fikk jeg rød og hammer. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Eple og Rema @ Simen1 Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Whæ Jeg tenkte for meg selv, hva er dette for slags tull, jaja jeg får jo prøve det da... Og så sa jeg rødt og hammer, og leste spoileren, og ble nesten redd Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 fikk grønn hammer .. jaja Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): banan og Rimi Oo Lenke til kommentar
pertm Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 blå hammer og grapefrukt & bunnpris Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Funka på meg. Sa Rød/Hammer. Merkelige greier, men hammer er vel det vanligste verktøyet, derfor velger alle å si det. Tror ikke tallene har noe å si nei. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 http://www.channel4.com/entertainment/tv/m...trol/tests.html NICE litt creepy Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Er det noe bak dette eller er det bare simpelten at alle vet hva en hammer er, at det ikke er et komplisert ord og og at rød og blå er grunnfarger ? Hvem ville for eksempel sakt umbrabrun leddnøkkel ? 6516326[/snapback] Jeg kan heller ikke skjønne dette "fenomenet". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Si svaret på oppgaven før du går videre til neste. Prøv å hold et roligt men raskt tempo Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 1+1= Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 2+2= Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 4+4= Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 8+8= Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 16+16= Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 32+32= Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 64+64= Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Velg nå et tall mellom 5 og 12 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Flertallet vil velge 7 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 jeg valgte 6 jeg valgte 6 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 putt det i sånn spoiler greie da ellers så skjønner jo alle det.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) I choose 8 as my magical number Endret 7. august 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Innos Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Første: Blå og vinkelsag Simen1's: Blåbær og Ultra, dno om det er hele navnet men iaff en butikk som heter noe med det. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg får ikke tekst i alle spoilertag'ene(bl.a den siste), men jeg valgte tallet 8 hvis det har noe mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå