Gamlemor Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) En i klassen min tok denne "testen" på meg. Si disse tallene høyt 3 ganger (si tallene, ikke sifrene(altså sektsiseks og ikke seks seks)) 6 66 666 6666 66666 666666 Så følger du det som står i spoileren Si en farge høyt. Så sier du et verktøy høyt Sånn nå ser du du i denne spoileren Du sa sanysneligvis: Blå/Hammer eller rød/hammer Har testa dette på tilsammen 8 personer+ han som tok den på meg har testa den på 5 og det har stemt hver gang. Så jeg lurer på hvorfor i helvette blir det sånn ? Edit: Vi takker Holger Ludvigsen og Simen1 for løsnignen Endret 5. desember 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 hehe, jeg sa forresten sort/hammer, men hammer var nå rett da. Den funka visst ikke på alle Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Btw, folk flest bruker å sei hammer og raudt/blått først, så eg trur ikkje at tala har nokon ting å sei. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Eg sa grønn hammer, så ble ikke helt rett Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det er slik at det ligger en dypere strømning av kommunisme i verden, det gjør at rød og hammer kommer oftere frem enn andre mindre viktige kombinasjoner. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Blått skrujern her Det med tallene er vel bare for å "nullstille" tankegangen. Jeg tror hva som helst kan brukes i stedet for 6-tallene bare det tar mye oppmerksomhet og dermed får hjernen til å "nullstille" seg. Når man skal svare så svarer man det man først forbinder med farge, gjerne blå, spesielt hvis du ser noe blott forran deg. (f.eks forumskinet til HW.no eller den blå startlinja i windows XP.) Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Sa Blå Hammer jeg .. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg tenkte "blå hammer".. Jesus Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 "Gult" og "hammar" her... Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 jeg sa rød hammer. Gøy (jeg er billig å underholde...) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Umm, jeg er rar jeg Tenkte på en grønn dremmel. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Geek. 5253314[/snapback] Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Utrolig artig, jeg sa Rød Hammer ...mennesker er rare dyr... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Er ikke verre enn at en stor brorpart av de som svarer på spørsmålene vil svare et av de to alternativene fordi de fargene og det verktøyet er mest kjent og brukt. Sekstalltullet i starten bidrar, som nevnt, til at hjernen får noe annet å fokusere på, og derfor tyr til det første og beste den kommer på når den blir spurt om farge og verktøy. Som tråden viser fungerer det langt fra alltid, men nok til at enkelte kan la seg lure. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Raudt og sag. 5252852[/snapback] Haha, jeg og Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Les tallene på nytt: 6 66 666 6666 66666 666666 Si navnet på en frukt... Si navnet på en butikkkjede... (Og skriv svaret her. Jeg tipper over 50% av dere tenker på samme frukten og butikkjeden) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Vennligst ikke les det som står i spoileren før dere er ferdig med Simen1 sitt innlegg Ble litt knot det her, trykket på på spoilerknappen før jeg leste tallene, men tenkte da men en gang på noe. Banan, Rimi Usikker på hvorfor jeg tenkte på dem, ettersom jeg ikke spiser mye banan og ikke handler hos Rimi heller. I ettertid ville mandarin, bunnpris kanskje vært mer aktuellt. Endret 5. desember 2005 av Zlatzman Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Mitt svar på Simen1 sin ble eple på butikken kiwi Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 gul og hammer på den første, samme som stealth på den andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå