Globus Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 NGT oppgraderte ADSL pakkene sine nylig, noen som har fått oppgraderingen? Dette er spesielt viktig for oss som er så gjerrige at de sitter på 1000/250 linjen.. En ting til, på kundesiden står det at NGT regner med at det tar TO hele måneder å oppgradere et par linjer? Er ikke det litt drøyt eller? Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 jeg har fått bravo nå, hadde 1000/250 tidligere... er lokalisert i Trondheim... Lenke til kommentar
BKB Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Såvidt jeg veit skulle oppgraderingene skje iløpet av Januar. Tidlig annonsering skyldes vel at de ikke skulle tape kunder pga telenors nye hastigheter. Lenke til kommentar
029kid Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 de har oppgradert min. 40 dager etter fristen. Måtte ringe å klage 3-4 ganger, sende mail 4-5 ganger for å få oppgraderingen, men yes jeg har fåt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå