Gå til innhold

SE k700i dårlig antenne?

Gef

Anbefalte innlegg

Helleu

Har en Sony Ericsson k700i og har hatt den siden julen 2004. Fikk den fordi jeg trodde den gammle Nokia 3510i var dårlig.

Nå har det seg at jeg bruker telefonen til utenlandssamtaler, har endel amerikanske/canadiske venner som jeg snakker med nå og da. De pleide å ringe meg ofte før, men ikke så mye nå lenger på grunn av et ganske stort problem jeg har hatt.

Det som skjer når de ringer til meg er at jeg får opp skjult nummer (noe som nesten altid er tilfelle). Når jeg trykker på SVAR hører jeg ikke noe, ofte bare noe skurring. Det jeg må gjøre da er å legge på og ringe opp igjen.

Greia er bare at dette begynner å koste litt penger nå, fordi vi ikke kan dele på å ringe.

Jeg har hatt telenor abonement hele mitt liv helt til mai i år. Jeg trodde å bytte telefonselskap kunne gjøre susen. Så jeg gikk over til noextras, som er gunstigere og bedre for meg som student.

Jeg trodde alt skulle være bra, men det samme skjer nå også. De ringer, jeg hører ingenting og må ringe opp igjen. Ytterst skjelden kan jeg høre dem, men da kan de såvidt høre min stemme og vi må legge på.

For ca 1-1,5 år siden hadde vi ikke disse problemene da jeg eide en Nokia 3510i. Er det den nye mobilen som gjør det? eller kan det være telefonselskapet?

Noen andre som har erfaringer med utenaldssamtaler via mobiltelefon?

Takker for alle inputs :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...