Klekkus Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) så du mener jeg kan kjøpe et klart plexi glass og lakke det med matt lakk? 5306033[/snapback] hmmm, egentlig ikke. men det var en god ide. Tenkte på et vanelig vindu, men blir bedre med et lakkert eller mattet glass. Tror jeg ville ha kuttet et helt firkantet vindu i siden får å få bort fasongen på det gamle Hvis du skal lakke plexien så ville jeg testet det med å matte e litten bit med p400 papir elns, eller så ville jeg grunnet utsiden og lakkert over. Har testet selv å lakkert plexi uten grunning og det blir ikke godt ressultat i det hele tatt. Lakken sitter ikke ordentlig. Edit: sjekk editen på forige post Endret 17. desember 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Tenkte jeg skulle ble igjen den posten din..Men på raidmax så er vinduet helt firkantet da... Tenkte kanksje jeg skulle fjerne alle de gamle opphenga til cd rom og harddisk og heler lage noe i plexi.. Kunne kanskje vært en ide det... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Tenkte jeg skulle ble igjen den posten din..Men på raidmax så er vinduet helt firkantet da... Tenkte kanksje jeg skulle fjerne alle de gamle opphenga til cd rom og harddisk og heler lage noe i plexi.. Kunne kanskje vært en ide det... 5306085[/snapback] Joda, kunne blit fett. Spes hvis du mattet plexien og monterte noen leds i den da. Bare å borre noen hull Ok, da er det bare å montere ny plexi og lakke den, matte den eller ikke gjøre en skjit med den. Tenkte jeg skulle ble igjen den posten din..HÆÆÆ? Endret 17. desember 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Den linken du hadde lagt med i en post foran..Der hvor du har black pearl prosjektet ditt.. Skal begynne og tegne litt nå jeg...Så begynner jeg nok til mandag med demontering og slikt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå