Minusgrader Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 har en prosjektor DAVIS powerbeem 5. med røken lyspære.har vansker med å finne forhandlere av lamper til prosektører! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg hvet ikke hvor du kan få tak i til den typen. Men til min gamle 3M prosjektor kostet ny pære ca4500kr i Norge. Den fikk jeg for under 2000kr ferdig tilsendt fra USA. Ergo: Sjekk prisene over dammen også. Muligens du er like heldig. Prøv å ringe til div. kontorrekvisita forhandlere i Oslo for å finne ut hvem som importerer Davis i Norge. _________________ "Du vokser ikke fra en Nokia, Nokia dør i fra deg." [ Denne Melding var redigert av: Nervevrak på 2002-09-02 14:25 ] Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Les på pæra, hvilket fabrikat det er... Så kan du kontakte produsent, og finne forhandler i Norge. Og er du heldig, så er det Osram. De ligger jo i Drammen. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hvor finner man billige lamper hen da? har en Epson EMP-7100 med røket pæve og koster 3k ny. har ikke pæra så får ikke sett på produsenten Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hvor finner man billige lamper hen da? har en Epson EMP-7100 med røket pæve og koster 3k ny. har ikke pæra så får ikke sett på produsenten Da tar du en titt i manualen... Om det ikke står der, finner du ut hvem som importerer Epson prosjektorer til Norge, og kontakter dem. Da bør du finne ut hvilket slag pære du har. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 EMP-7100 *Projector lamp 150W Ultra High Efficiency Lamp (user replaceable) Life time: 5 years (8 hours/week), life time counter *http://www.solutionsaudiovisual.com/products.asp?catid=54 £280 =NOK 3251,- *billigste jeg fant i farta. Post en tråd på www.avforum.no og du vil antageligvis få tilbakemelding fra artsfrender. DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå