m0g1e Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei Det kommentarform det er snakk om... (hvis det er det det heter) Trenger en kode for echo "previous-site" , hvis noen forstår meg. Vil altså komme meg tilbake til forrige side jeg var på med lenke-trykk. Nå jeg har skrevet meldingen min i komentar-formen(?) kommer det opp en ny side som sier at "kommentaren bli tilføyd". Og en tilbakeknapp - som er det er feil lenke på. Et annet bedre alternativ jeg har: Trykke submit-knappen til kommentarfformen og komme tilbake til den siden jeg er på. Kommentarene er på samme siden som formen til å skrive inn i er... *Beklager jeg muligens beskriver med dårlig språk.. er veldig nybegynner på dette! Håper noen kan hjelpe meg..! Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 <a href="javascript:history.back();"> Du trenger ikke php... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Hvis du vil komme tilbake til siden du er på når du har skrevet inn kommentarer, skulle det vel går med: <form method="post" action="<? echo $PHP_SELF ?>"> Endret 6. desember 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå