eranro Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Siden skjermlyset (noe annet navn på dette?) er like kraftig med og uten strøm koblet i, tenkte jeg det ville være batteritid å spare ved å kunne skru ned lyset når jeg kjørte på batteri. Jeg så det på fatterns Acer, hans gjør det automatisk (og merkbart nedsetting av lyset i skjermen), mens min gjør ingen endringer (skjermen bare blinker i et halvt sekund). Noen ideer? Det er CL65 fra Whitebox med WSXGA-skjerm. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Det skal gå ann hvis du bruker powerstrip! Anbefaler at du tester det.. Der kan man og skru ned MHz'en på skjermkortet hvis du vil.. Kanskje best å egentlig la være den Edit: post nr 1000 Endret 4. desember 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg vil nå anta at om du bruker fn-tasten så finner du nok noen taster som er markert for lysstyrken for skjermen opp og ned. Lenke til kommentar
ohn Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Bruk Fn+Opp/ned-piltastene for å justere lysstyrken på skjermen. De blå symbolene indikerer funksjonen til en tast dersom du trykker den i kombinasjon med Fn-tasten. Endret 4. desember 2005 av ohn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå