oPeq Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Jeg har problem med høy ping på noen ws'er - novanett og gameserver, får også dette problemet på noen public-servere. Jeg får 100 i chocke og 130 i ping. Jeg har ikke dette problemet på catch sine servere. Edit : Har telenor 3 Mbit Endret 4. desember 2005 av oPeq Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 ... Og da kan en vel konkludere med at det er rutingen mit disse som er rævva? Daniel Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 ... Og da kan en vel konkludere med at det er rutingen mit disse som er rævva? Daniel 5253050[/snapback] Og hvordan kan jeg fikse? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Du har flere valgmuligheter her: - Kjøpe nye switcher/routere til Telenor - Ta deg en tur inn i sentralen din og ordne og styre - Bytte ISP - Låne det trådløse nettet til naboen - Få Telenor til å fikse det Daniel Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Du har flere valgmuligheter her: - Kjøpe nye switcher/routere til Telenor - Ta deg en tur inn i sentralen din og ordne og styre - Bytte ISP - Låne det trådløse nettet til naboen - Få Telenor til å fikse det Daniel 5254494[/snapback] Dette har vel kommet etter de oppgraderte linjen.... Men hvorfor skjer dette bare med noen servere? Dette skjer med Gameserver.no sine ws'er, men ikke med BroadPark Games sine servere.... Uansett er det ulovlig å låne nettet til naboen... Endret 5. desember 2005 av oPeq Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Dette har vel kommet etter de oppgraderte linjen.... Høres ikke ut som en oppgradering for meg. Men hvorfor skjer dette bare med noen servere?Dette skjer med Gameserver.no sine ws'er, men ikke med BroadPark Games sine servere.... Fordi rutingen mot nettopp disse tjenerne er på trynet? Uansett er det ulovlig å låne nettet til naboen... Mulig det er ulovlig å tjuvlåne nettet til naboen (kom i så fall gjerne med kildehenvisninger), men å låne nettet til naboen, er definitivt ikke ulovlig. Daniel Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Vil det hjelpe å kjøpe nytt modem? Har dårlige erfaringer med router... Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Dette har vel kommet etter de oppgraderte linjen.... Høres ikke ut som en oppgradering for meg. Men hvorfor skjer dette bare med noen servere?Dette skjer med Gameserver.no sine ws'er, men ikke med BroadPark Games sine servere.... Fordi rutingen mot nettopp disse tjenerne er på trynet? Uansett er det ulovlig å låne nettet til naboen... Mulig det er ulovlig å tjuvlåne nettet til naboen (kom i så fall gjerne med kildehenvisninger), men å låne nettet til naboen, er definitivt ikke ulovlig. Daniel 5254642[/snapback] Låne = Spørre om lov? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå