wil Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei. På pc`en til faren til faren min er problemet at hvis jeg gjør noen endringer i msconfig og restarter så blir ikke endringene gjort. Den blir bare tilbakestilt til vanlig. Å jeg skjønner ingenting. Jeg vet ikke hva han har gjort med pc`en eller noen ting siden at det ikke er min pc. Men har prøvd forskjellige ting. Jeg har prøvd å oppdatere msconfigen også. DVS. Laste ned den nyeste versjonen uten at dette hjalp. På den aktuelle maskina er det Windows XP Home Norsk+Sp2. Alle oppdateringer er Oppdatert. Norton og Ad-aware er oppdatert og Norton skanner hver natt. Jeg bruker å kjøre en Ad-aware skan når jeg er hos dem. Jeg skjønner ikke helt hva som er galt. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 kan kanskje være systemgjennopprettningen som er på. sjekk det. er under egenskaper på min datamaskin Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Kan jo bruke Spy Bot Search & Destroy. Kan slette hele oppstartsnøkkelen fra registeret med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå