axaver Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hej! Jeg bare lurte om tannlegen kan finne ut om du snuser? hvis man snuser ganske lite ... hvis man foreksempel bare har hatt ca 100 snus i munnen og ikke mer .. og bytta fra høyere og venstre side av tannkjøttet hele tia !? Takk for svar Mvh aXaver Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det finner sikkert tannlegen ut. De kan se mye rart... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tannlegen spurte om jeg brukte snus da jeg var hos tannlegen for mange år siden. Hadde ikke brukt snus lenge så de ser det nok på tannkjøttet eller noe sånt, men jeg ville ikke vært redd for at de skal sladre til mor&far for å si det sånn. Lenke til kommentar
axaver Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Tannlegen spurte om jeg brukte snus da jeg var hos tannlegen for mange år siden. Hadde ikke brukt snus lenge så de ser det nok på tannkjøttet eller noe sånt, men jeg ville ikke vært redd for at de skal sladre til mor&far for å si det sånn. 5252373[/snapback] Neia . men faren min er tannlege han jeg går til Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 du kommer til å bli eid av faren din. i say no more.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tannlegen spurte om jeg brukte snus da jeg var hos tannlegen for mange år siden. Hadde ikke brukt snus lenge så de ser det nok på tannkjøttet eller noe sånt, men jeg ville ikke vært redd for at de skal sladre til mor&far for å si det sånn. 5252373[/snapback] Neia . men faren min er tannlege han jeg går til 5252389[/snapback] AHAHAHHA... Det må vel være jævlig surt! (?) Lenke til kommentar
sixx Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det er jo ikke ulovlig å snuse da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Haha, prepare to be owned! :--) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det er jo ikke ulovlig å snuse da 5252667[/snapback] Er man under 18 er det vel ikke låv å snuse.. :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Joda. Er ikke noen lov mot å bruke det, men å kjøpe/selge. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 du burde kanskje ha tenkt over det, før du begynte med snus? tannkjøttet og leppestrengen din kommer aldri til å bli normal igjen Lenke til kommentar
axaver Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 hehe TAKK FOR HJELPEN DA (nOt) nei men bare spurte om jeg kunne bytte tannlege så sa han greit ! OWNED ! ... men hva om han merker det endag ? hva faen skal jeg si da MvH aXaver (14 år) =) Snus? nei det har vi ikke sett Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Når du er så dum og begynner å snuse kan det like så godt være. - Si det som det er... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Tannkjøttet og leppestrengen din kommer aldri til å bli normal igjen 5253301[/snapback] Joda, slutt å hør på Glisevask og resten av ekspertene. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Det dummeste jeg ser er fjortisser med en halv boks snus under leppa. Forstår ikke at de ikke fatter et de ser jævlige ut. Seinest i går så jeg et par stykker hvor leppa stakk lenger ut enn nesa. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Og hvis du er fjorten år, har du ingenting å gjøre med snus under leppa. Lenke til kommentar
axaver Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Og hvis du er fjorten år, har du ingenting å gjøre med snus under leppa. 5254562[/snapback] neivell ? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Du har jo ikke det... - Ser ivertfall utrolig dumt ut... Lenke til kommentar
axaver Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 gjør ikke no om 1 år flytter jeg ut av denne sjit byen til en annen by med annen tannlege .. og det er jo bare halvårs sjekker . så da går jeg til skoletannlege .. men asså jeg snuser ikke mye ass! jeg er ''fest snuser og deppa snuser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 gjør ikke no om 1 år flytter jeg ut av denne sjit byen til en annen by med annen tannlege .. og det er jo bare halvårs sjekker . så da går jeg til skoletannlege .. men asså jeg snuser ikke mye ass!jeg er ''fest snuser og deppa snuser 5255915[/snapback] Du mener sånn "supah cool"? Sevforskylt sier nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg