Gå til innhold

Kan tannlegen finne ut om du snuser?

axaver

Anbefalte innlegg

Hej!

Jeg bare lurte om tannlegen kan finne ut om du snuser?

hvis man snuser ganske lite ... hvis man foreksempel bare har hatt ca 100 snus i munnen og ikke mer .. og bytta fra høyere og venstre side av tannkjøttet hele tia !? Takk for svar

Mvh aXaver

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tannlegen spurte om jeg brukte snus da jeg var hos tannlegen for mange år siden. Hadde ikke brukt snus lenge så de ser det nok på tannkjøttet eller noe sånt, men jeg ville ikke vært redd for at de skal sladre til mor&far for å si det sånn.

5252373[/snapback]

Neia . men faren min er tannlege :mad:

han jeg går til

Lenke til kommentar
Tannlegen spurte om jeg brukte snus da jeg var hos tannlegen for mange år siden. Hadde ikke brukt snus lenge så de ser det nok på tannkjøttet eller noe sånt, men jeg ville ikke vært redd for at de skal sladre til mor&far for å si det sånn.

5252373[/snapback]

Neia . men faren min er tannlege :mad:

han jeg går til

5252389[/snapback]

AHAHAHHA... :mrgreen:

Det må vel være jævlig surt! (?)

Lenke til kommentar

gjør ikke no om 1 år flytter jeg ut av denne sjit byen til en annen by med annen tannlege .. og det er jo bare halvårs sjekker . så da går jeg til skoletannlege ..:p:thumbup: men asså jeg snuser ikke mye ass!

jeg er ''fest snuser :) og deppa snuser :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
gjør ikke no om 1 år flytter jeg ut av denne sjit byen til en annen by med annen tannlege .. og det er jo bare halvårs sjekker . så da går jeg til skoletannlege ..:p  :thumbup: men asså jeg snuser ikke mye ass!

jeg er ''fest snuser :) og deppa snuser  :dribble:

5255915[/snapback]

Du mener sånn "supah cool"?

Sevforskylt sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...