Gå til innhold

Nye sendinger med xbox 360 når? (elkjøp)


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekk at du har skrudd på tv`en da :)... Hehe

5294700[/snapback]

 

Faen, det tenkte jeg ikke på :no: HAHA!

 

Men seriøst. Nå har jeg koblet alt fra hverandre og prøvd å koble til på nytt, men til ingen nytte :cry: Kan det være noe galt med kabelen jeg fikk med?

 

Skal den kabelen bak (den som går til tv-en) være såpass løs? Eller skal jeg dytte den lenger inn? Er litt nervøs for å skade noe...

Endret av Fettgnomen
Lenke til kommentar

har desverre en dårlig nyhet... ringte nettopp til elkjøp.. hadde store forhåpninger om at jeg skulle skaffe meg en 360 i dag etter at jeg hadde lest litt rundt her..

 

de fikk ikke inn noe i dag, og kundekonsulenten jeg snakket med fortalte at det ikke var sikkert det kom noe før jul! smeeeerte! har noen andre noen tips om hvordan man kan skaffe fortest mulig? eller hørt noe annet fra elkjøp?

 

 

beklager at mitt første innlegg her skulle være en forferdelig dårlig nyhet

Lenke til kommentar
har desverre en dårlig nyhet... ringte nettopp til elkjøp.. hadde store forhåpninger om at jeg skulle skaffe meg en 360 i dag etter at jeg hadde lest litt rundt her..

 

de fikk ikke inn noe i dag, og kundekonsulenten jeg snakket med fortalte at det ikke var sikkert det kom noe før jul! smeeeerte! har noen andre noen tips om hvordan man kan skaffe fortest mulig? eller hørt noe annet fra elkjøp?

 

 

beklager at mitt første innlegg her skulle være en forferdelig dårlig nyhet

5296115[/snapback]

 

Kjedelig, håpet de skulle få idag. Og da at JEG skulle få idag. Men det høres jo ut som noen på elkjøp sier at de får inn og andre ikke. Det kan jo hende de sier at det ikke er sikkert det kommer før jul for å slippe at folk ringer og maser, når de er litt usikre på leveringsdato. De bruker sikkert mye tid på å svare folk som vil ha xbox 360.

 

Snakket med lefdal nettopp, ikke noe igjen der heller og de regnet ikke med å få noe igjen før på nyåret. Men hvis M$ skulle sende ut 12 000 til før jul må det jo være noen andre enn Lefdal og Spaceworld som har fått eller får de neste dagene.

Lenke til kommentar

jeg spurte bare om de hadde fått inn på 2 butikkene i drammensområdet. der hadde de ikke fått inn. så det kan selvfølgelig hende at de har fått inn andre steder, men det tviler jeg på...

 

synd dette, har fått utrolig mange rare opplysninger fra elkjøp når det gjelder leveringer. får håpe de greier å skaffe noen i løpet av en uke!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Fikk vite at elkjøp her ikke får inn mer før etter jul og at det var kun 800 xboxer elkjøp fikk tilsammen fordelt over landet. Blant annet Trondheim fikk 40 av disse.

 

Det eneste de kunne friste med var spill som Quake 4 og Call of Duty, ingen jeg ville ha med andre ord :(

 

Var forresten så heldig at jeg fikk tilbud om å kjøpe en xb360 til 3300,- av en her på forumet, med ekstrautstyr :)

Lenke til kommentar

fikk ta i en premium i trondheim :D:D brutter kjøpte for meg.. men!

 

 

"nei, her står det på kvitteringa: 3285kr pluss forsikring=3744kr"

 

what the fuck?!? den skal koste 2700-2900 i elkjøp? og drit i forsikring.. bruttern skal gå tilbake.. skal ikke ha forsikring, så glem forsikring ;)

Lenke til kommentar
fikk ta i en premium i trondheim :D:D brutter kjøpte for meg.. men!

 

 

"nei, her står det på kvitteringa: 3285kr pluss forsikring=3744kr"

 

what the fuck?!? den skal koste 2700-2900 i elkjøp? og drit i forsikring.. bruttern skal gå tilbake.. skal ikke ha forsikring, så glem forsikring ;)

5296308[/snapback]

 

 

I hvilken butikk fikk du tak i den?

Lenke til kommentar

Snakket akkurat med elkjøp. Det er kun elkjøp sandvika som har fått xbox 360 idag fordi de fikk så få. De hadde 13 igjen for noen minutter siden, og mellom 20 og 30 for en halvtime siden. Har ikke mulighet til å rekke bort dit selv så håper dere klarer å ordne. og skulle noen ha mulighet til å ta med deg en ekstra kan jeg hente den i kveld :cool:

Lenke til kommentar
kan noen svare på mitt spørsmål?

 

har min brutter blitt lurt?

 

3285kr for en xbox360 premium i leangen elkjøp..

 

 

 

 

 

forresten en morsom sitat han skrev på msn

"men fikk sparka inn trynet t en gammel dame og KJØPT 360 XBOX PREMIUM"

5296488[/snapback]

 

 

Hehehehheheheheh :D Da var 360 en i hus :D:D

Du har blitt svindlet ja! Jeg betalte 2895 på elkjøp Kr.Sand i dag! Var den første som fikk :w00t::love:

Ubeskrivelig glede :!:

Lenke til kommentar
utsolgt allerede i sandvika :/

5296586[/snapback]

 

Ohhh... Nå er jeg virkelig glad jeg tok turen til lefdal i går kveld! :w00t:

5296672[/snapback]

 

 

Fikk du løst problemene dine med den da? :)

5296680[/snapback]

 

Nei, la meg litt tidlig i går, og er nå på skolen. Får håpe det ordner seg når jeg kommer meg hjem!

Lenke til kommentar
utsolgt allerede i sandvika :/

5296586[/snapback]

 

Ohhh... Nå er jeg virkelig glad jeg tok turen til lefdal i går kveld! :w00t:

5296672[/snapback]

 

 

Fikk du løst problemene dine med den da? :)

5296680[/snapback]

 

Nei, la meg litt tidlig i går, og er nå på skolen. Får håpe det ordner seg når jeg kommer meg hjem!

5296702[/snapback]

 

 

Vi krysser fingrene for det :):thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...