gnus Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hva er din butikk? Har vert på Lefdal i Trondheim i dag. Der viste de ikke når de fikk. 5292672[/snapback] Fikk nettopp telefon fra Lefdal Trondheim nå om at de hadde en reservert til meg (vi som stod i kø og ikke fikk for to uker siden fikk reservere, men ingen andre senere visstnok). Vet ikke om de har noen for salg også. Gleder meg i alle fall til å få min hjem i hus 5292719[/snapback] Så du tror/vet at dei har fått dei inn nå. Nå som jeg nettopp har kommet hjem på hybelen Er det tiller eller lade forresten? Jeg var på tiller. Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Lefdal Lagunen i Bergen har fått inn Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Lefdal Lagunen i Bergen har fått inn 5292913[/snapback] Urettferdig at vi ikke har Lefdal i Kr.Sand Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Hva er din butikk? Har vert på Lefdal i Trondheim i dag. Der viste de ikke når de fikk. 5292672[/snapback] Fikk nettopp telefon fra Lefdal Trondheim nå om at de hadde en reservert til meg (vi som stod i kø og ikke fikk for to uker siden fikk reservere, men ingen andre senere visstnok). Vet ikke om de har noen for salg også. Gleder meg i alle fall til å få min hjem i hus 5292719[/snapback] Så du tror/vet at dei har fått dei inn nå. Nå som jeg nettopp har kommet hjem på hybelen Er det tiller eller lade forresten? Jeg var på tiller. 5292762[/snapback] Tiller ja. Jeg vet de har fått, siden han sa det lå en på lager til meg der nå. lefdal.com sier de ikke har på lager, så det er mulig at alle de har fått inn har gått til folk som har fått reservert. Endret 14. desember 2005 av lerkol Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 jævlig kipt ass. Ringte Lefdal i går, de sa at Alnabru får et parti på Torsdag midt på dagen. så tenkte jeg å stikke innom rett etter eksamen... ringte nå for å sjekke om de har fått noe nærmere tidspunkt når varene kommer, så sier de at varene kom i dag og alt er utslogt..... Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Typisk. Har uansett fått beskjed om at min forhåndsreserverte konsoll er hos Lefdal Strømmen. Men de har ikke noen ekstra til de som ikke har bestilt. Lenke til kommentar
gnus Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Tiller ja. Jeg vet de har fått, siden han sa det lå en på lager til meg der nå.lefdal.com sier de ikke har på lager, så det er mulig at alle de har fått inn har gått til folk som har fått reservert. 5293046[/snapback] Tror ikke den der lager-tingen funker skikkelig. Såg at dei hadde fått inn mange pgr3-spill når jeg var der. På sidene dems så står det at dei ikke har det. Får vel bli ein tur til til tiller i dag da (Har lite lyst å lese til eksamen ) Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Lefdal sandvika har på lager 100%. selv om det ikke står på lefdal.com. dette er helt typisk ass. jeg bor egentlig på den østlige delen av Oslo, og var i sandvika i dag tidlig faktisk. tenkte å stikke innom Lefdal der, meg så tenkte jeg "næh, tar det i morgen etter skole på alnabru".... Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) jævlig kipt ass. Ringte Lefdal i går, de sa at Alnabru får et parti på Torsdag midt på dagen. så tenkte jeg å stikke innom rett etter eksamen... ringte nå for å sjekke om de har fått noe nærmere tidspunkt når varene kommer, så sier de at varene kom i dag og alt er utslogt..... 5293051[/snapback] Typisk elkjøp og Lefdal... Dårlig service spør du meg, selv om de har gode priser da Endret 14. desember 2005 av Lokiboki Lenke til kommentar
Grevling73 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Lefdal sandvika har på lager 100%. selv om det ikke står på lefdal.com. dette er helt typisk ass. jeg bor egentlig på den østlige delen av Oslo, og var i sandvika i dag tidlig faktisk. tenkte å stikke innom Lefdal der, meg så tenkte jeg "næh, tar det i morgen etter skole på alnabru".... 5293150[/snapback] Var innom Lefdal Sandvika i annet ærend kl 1445, og da var det hverfall ikke noen 360 ute i butikken. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Noen som vet om elkjøp skøyen har fått inn 360? eller når de isåfall får inn? Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 hmmm. ringte Lefdal for ca. 30 min siden, han karen der "sjekka" og sa at Sandvika hadde flere igjen.... elkjøp ringte jeg også, men de har ikke peil på noe som helst.... "før Jul, etter Jul, vet ikke" Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 noen som vet når elkjøp får varelevering? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Var på elkøp på storo nå for 1 time siden,de hadde ikke fått inn noen. Men han ene jeg snakka med mente de skulle få inn 30 stk før jul,så det må vel bli snart.. Jeg som tenkte å kjøpe meg en 360 istad og,men men,finner vel en før eller siden. Endret 14. desember 2005 av miracl Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 ok, kan bekrefte nå at Sandvika Lefdal har 25 stk igjen 100%. skal se om jeg kan ordne meg en biltur dit.... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Lefdal Bergen har 6 stk premium igjen nå klokken 17:15. Endret 14. desember 2005 av trykkertor Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Var på elkjøp i sandvika etter skolen i dag, og de kunne fortelle at de skulle få inn xbox-ene i morgen, torsdag. ok, kan bekrefte nå at Sandvika Lefdal har 25 stk igjen 100%.skal se om jeg kan ordne meg en biltur dit.... Var på lefdal en time før Maniac i dag, og da hadde de igjen 40 stk. xbox-er, så det ser ut som om det går unna med salget denne gangen også.... Endret 14. desember 2005 av Fettgnomen Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Elkjøp Skøyen får 100% sikkert inn 20 stk. på fredag...!! Var der ista å kjekka... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Siden noen butikker har fått, har Microsoft sendt ut et nytt parti. Og da går jeg utifra at de fleste kjeder får inn i løpet av denne uken. Lenke til kommentar
Grevling73 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Kan også bekrefte at det var 28 stk. premium igjen på Lefdal sandvika for 35 minutter siden. Må spørre etter dem, står ikke framme i butikken. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå