Gå til innhold

Nye sendinger med xbox 360 når? (elkjøp)


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
pannekake! kødder du eller har dem 360 i sandvika? *ta meg en tur ut..* Kan noen bekrefte at det finnes en 360 på elkjøp i sandvika, før jeg orker turen ned dit?

5285897[/snapback]

 

 

Hvordan i all verden kan de ha fått der? Nekter jeg nesten å tro..?

De fleste andre aner jo ikke når dem kommer inn..

Han jeg pratet med sa at de mulig ikke fikk inn før jul en gang..! :nei:

Lenke til kommentar

ok greit jeg kan godt drite i å informere jeg, tenkte jeg skulle være grei å lage ny bruker for å si ifra jeg men men.....

var en kamerat av meg som var innom der tidligere idag og så at de hadde skrevet en håndskreven plakat på disken om at de hadde premium inne, de hadde vel fjernet den hvis de ikke hadde den inne eller?i.o.m at den sto på disken dems? var ikke vanlig plakat (les reklame) men en "la oss informere om at vi faktisk har boxen inne" type plakat!

er ikke værre enn å ringe ned dit for de som bor i nærheten og er intr eventuelt!! såfremt man finner lokal tlf nr til sandvika da ??

 

runepune din fitte, NEI jeg har det ikke jævlig gøy nå, faktisk irritert over at du svartmaler meg som ny bruker, nøyaktig slikt som gjør at disse forumene blir useriøse!

Lenke til kommentar

dobbel post :dontgetit:

 

ja er seriøs det var den info jeg fikk fra en kamerat som var innom der å kikka!

 

for de som bor i asker/bærum så er det jo ikke så utrolig vanskelig å kjøre dit da.... er jo en bomtur på 10min hvis de ikke skulle ha!!

 

OG er de tomme så beklager jeg men dette var uansett et seriøst forsøk på å informere IKKE kødde, "im only passing on information"

 

men å antyde at jeg kødder med vilje :mad:

Endret av hissig_pannekake
Lenke til kommentar

Fikk tak i Core på Spiderman i Stavanger.

Hyggelige priser på tilbehøret gjorde at jeg gikk for den.

Mangler kun harddisk og VGA kabel, men det kan jeg vente med.

Maskinen var viktigst og den står i stua, sammen med trådløs kontroller, trådløs nettverksadapter,

media remote, 12mnd live, PGR3 og NFSMW.

 

Jeg ringte til endel butikker der jeg har stått på venteliste og ingen av

disse (4 butikker) hadde fått noen dato for ny levering fra MS.

Lenke til kommentar

da har jeg dratt ens ærend ned dit for å sjekke (skal ikka ha 360enda selv) og utifra den plakaten kunne det se ut som de hadde inne...desverre det hadde de ikke!

MEN! han kunne si meg når de skulle få inn og hvor mange de fikk og at man kan skrive seg på vente liste.... så er spm mitt skal jeg gidde å informere om dette? siden jeg ikke blir trodd uansett??

 

hmmm

 

ihvertfall, torsdag eller fredag forventet de å få 70stk! og vente lista er IKKE full....

 

om dere/runepune tar meg seriøst nå eller ikke er meg knakende likegyldig, jeg har ihvertfall hele tiden vært ærlig og uten kødd....

Lenke til kommentar
fettgnomen: ta deg en tur å skriv deg på liste da, er ihvertfall ikke det dummeste det du gjør.... men det som jeg syns er rart er at (ifølge denne tråden) noen elkjøper ikke sier når de får inn, og ikke tar liste osv mens andre gjør det og tydelighvis vet når neste levering er

5286298[/snapback]

 

 

Tror du/dere at dette gjelder (Torsdag/fredag for neste levering) for alle elkjøpene i Norge ? Er så i tvil med min elkjøp butikk her i Kr.Sand.. Som sier de mulig ikke får inn før jul en gang! Kan hende at han i kassa var en jævel da :tease:

Lenke til kommentar
fettgnomen: ta deg en tur å skriv deg på liste da, er ihvertfall ikke det dummeste det du gjør.... men det som jeg syns er rart er at (ifølge denne tråden) noen elkjøper ikke sier når de får inn, og ikke tar liste osv mens andre gjør det og tydelighvis vet når neste levering er

 

Skal gjøre det! Takk igjen! Beklager hendelsen istad, skal være forsiktig med å dømme for fort....

Endret av Fettgnomen
Lenke til kommentar

Torsdag - fredag kan harmonere med ubekreftede datoer fra MS.

Ser en god del av ekstrautstyr til 360 har ubekreftet dato 15.des (torsdag) hos en del nettbutikker.

Dette kan tyde på at MS har en distribusjon av varer i Norge torsdag 15. desember.

At noen da velger å si torsdag-fredag er nok fordi man ikke vet når på dagen tingene kan ventes.

 

Igjen, dette er ubekreftede datoer, men flere tegn tyder på at det kan være et reellt tidsrom å forholde seg til.

Lenke til kommentar
fettgnomen: ta deg en tur å skriv deg på liste da, er ihvertfall ikke det dummeste det du gjør.... men det som jeg syns er rart er at (ifølge denne tråden) noen elkjøper ikke sier når de får inn, og ikke tar liste osv mens andre gjør det og tydelighvis vet når neste levering er

5286298[/snapback]

Vi i elkjøp har faktisk ikke lov å skrive folk opp på en 'liste' hvor du har 'sikra deg en xbox360'. Heller har vi ikke lov til å si hvor mange som kommer inn ifølge elkjøp policy. Og vi som ansatt har heller ikke lov å kjøpe konsollen selv om vi hadde stillt oss i kø for å betale vanlig pris i det første partiet.

Men igjen så er det sikkert mange butikker som bryter med dette som skulle ha resultert i at ansatte som brøt med dette mistet sin persjonalkjøpsrett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...