Gå til innhold

Nye sendinger med xbox 360 når? (elkjøp)


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ville nok tatt kontakt med cdon.com på telefon eller mail og få bekreftet dette først, har sluttet og stole på lagerstatusen på nettbutikkene nå! :wee:

 

er det noen andre som har bestillt derfra som kan bekrefte at de er på lager da? synes bare det er litt rart hvis cdon har fått inn og ingen andre nettbutikker..

5505752[/snapback]

 

Bestillte en stk Xbox 360 Premium fra CDON.no på onsdag, og den er nå sendt i posten. Har visst forstått det slik at dersom de har varen på lager, så kan du kjøpe produktet. Om de ikke har varen på lager, så må du enten bestille, eller at det står et blankt felt der du trykker på om du vil kjøpe. De har foresten bare Core igjen nå.

Lenke til kommentar
Ahhhh! Jeg blir GAL av å vente! Har tenkt å kjøpt premium helt siden julaften, men jeg har ikke sett snurten av den noen steder! Noen som vet når den kommer?

5515719[/snapback]

 

Hvorfor faen kjøper du ikke Core da ????????????????????????????

 

Hvis du er så desperat ?

 

Legger du sammen allt i allt så blir det billigere hvis du kjøper fra lefdal/Elkjop

 

I mitt tilfelle.

 

1 CORE, 1 Trådløs kontroller, need for speed, harddisk !

 

Tenk over hvilken pakke du skal kjøpe før du kjøper. Hd kabelen trenger du ikke hvis du ikke har Hd skjerm.

Lenke til kommentar
Men da får jeg ikke med den fine sølvskuffen. Dessuten tror jeg det blir dyrere med headsett så jeg tror fortsatt jeg venter på premium :D . Men har det i det hele tatt kommet noen leveranser med premium etter julen?

5516093[/snapback]

ja.. som jeg sa i forrige post :p cdon hadde for noe dager siden.. men gikk tom fort :)

Lenke til kommentar
Men da får jeg ikke med den fine sølvskuffen. Dessuten tror jeg det blir dyrere med headsett så jeg tror fortsatt jeg venter på premium :D . Men har det i det hele tatt kommet noen leveranser med premium etter julen?

5516093[/snapback]

 

Angående kromskuffen; hvis du har tenkt å beholde originaldekselet er core-boxen mer stilren enn premium-boxen, krommet passer ikke spesielt bra inn i boxens hvit/grønne dekor. Skal du derimot herje med ekstradeksler og den slags er premiumen best, da kommer krom-skuffen til sin rett :)

Lenke til kommentar

Eg har høyrt at i april skal det komme ein oppgradert XBOX 360 med mindre vifte støy. Er det andre som har høyrt det?

Det er aldri lurt å kjøpe første verisjon av eit produkt. Det er alltid mykje tull.

 

Er da nokon som har høyrt når det kommer ein ny forsyning til Norge på premium utgaven? Eg har bestilt for lenge siden hos Lefdal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...