Bautastein Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hoho.. da var HDTV'en min bestillt gleder meg!! 5508572[/snapback] Hehe. gratulerer. Hvilken? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 ble en Samsung LE32T51B, grunnet lommebok Lenke til kommentar
PCI123 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 ville nok tatt kontakt med cdon.com på telefon eller mail og få bekreftet dette først, har sluttet og stole på lagerstatusen på nettbutikkene nå! er det noen andre som har bestillt derfra som kan bekrefte at de er på lager da? synes bare det er litt rart hvis cdon har fått inn og ingen andre nettbutikker.. 5505752[/snapback] Bestillte en stk Xbox 360 Premium fra CDON.no på onsdag, og den er nå sendt i posten. Har visst forstått det slik at dersom de har varen på lager, så kan du kjøpe produktet. Om de ikke har varen på lager, så må du enten bestille, eller at det står et blankt felt der du trykker på om du vil kjøpe. De har foresten bare Core igjen nå. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Uff, det ser mørkt ut nå.. tror jeg bestiller igjen, heh.. http://news.teamxbox.com/xbox/10126/Xbox-3...e-in-23-Months/ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Uff, det ser mørkt ut nå.. tror jeg bestiller igjen, heh.. http://news.teamxbox.com/xbox/10126/Xbox-3...e-in-23-Months/ 5511050[/snapback] utrolig morsomt at flere nettsteder skrive 23!! måneder istenfor 2-3 som er sannheten Edit: på Rss's til teamxbox står også 23 måneder Endret 28. januar 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Joda, vet at det er 2-3 mnd. Men det er lenge det også Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Ahhhh! Jeg blir GAL av å vente! Har tenkt å kjøpt premium helt siden julaften, men jeg har ikke sett snurten av den noen steder! Noen som vet når den kommer? Endret 29. januar 2006 av Tinmar Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ahhhh! Jeg blir GAL av å vente! Har tenkt å kjøpt premium helt siden julaften, men jeg har ikke sett snurten av den noen steder! Noen som vet når den kommer? 5515719[/snapback] de hadde nettopp på cdon.. men nå er de utsolgt igjen Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ahhhh! Jeg blir GAL av å vente! Har tenkt å kjøpt premium helt siden julaften, men jeg har ikke sett snurten av den noen steder! Noen som vet når den kommer? 5515719[/snapback] Hvorfor faen kjøper du ikke Core da ???????????????????????????? Hvis du er så desperat ? Legger du sammen allt i allt så blir det billigere hvis du kjøper fra lefdal/Elkjop I mitt tilfelle. 1 CORE, 1 Trådløs kontroller, need for speed, harddisk ! Tenk over hvilken pakke du skal kjøpe før du kjøper. Hd kabelen trenger du ikke hvis du ikke har Hd skjerm. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Men da får jeg ikke med den fine sølvskuffen. Dessuten tror jeg det blir dyrere med headsett så jeg tror fortsatt jeg venter på premium . Men har det i det hele tatt kommet noen leveranser med premium etter julen? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Men da får jeg ikke med den fine sølvskuffen. Dessuten tror jeg det blir dyrere med headsett så jeg tror fortsatt jeg venter på premium . Men har det i det hele tatt kommet noen leveranser med premium etter julen? 5516093[/snapback] ja.. som jeg sa i forrige post cdon hadde for noe dager siden.. men gikk tom fort Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 På vanlige butikker da? Har ikke hørt et ord om at de har fått inn premium. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 På vanlige butikker da? Har ikke hørt et ord om at de har fått inn premium. 5516509[/snapback] De hadde visst en heil haug på Lillehammer en plass, fekk et bilde av en kamerat som var der i helga :!: Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Bor i Trondheim, så det er ganske uaktuelt å reise til Lillehammer for å skaffe Xbox. Jeg overdrev kanskje litt i det forrige innlegget mitt. Lenke til kommentar
Laze Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Men da får jeg ikke med den fine sølvskuffen. Dessuten tror jeg det blir dyrere med headsett så jeg tror fortsatt jeg venter på premium . Men har det i det hele tatt kommet noen leveranser med premium etter julen? 5516093[/snapback] Angående kromskuffen; hvis du har tenkt å beholde originaldekselet er core-boxen mer stilren enn premium-boxen, krommet passer ikke spesielt bra inn i boxens hvit/grønne dekor. Skal du derimot herje med ekstradeksler og den slags er premiumen best, da kommer krom-skuffen til sin rett Lenke til kommentar
balder Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Eg har høyrt at i april skal det komme ein oppgradert XBOX 360 med mindre vifte støy. Er det andre som har høyrt det? Det er aldri lurt å kjøpe første verisjon av eit produkt. Det er alltid mykje tull. Er da nokon som har høyrt når det kommer ein ny forsyning til Norge på premium utgaven? Eg har bestilt for lenge siden hos Lefdal. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hvem i all verdens syv hav og glomma gidder å vente helt til april på at vifta på selve boxen skal bråke mindre... Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 hvis det er stor forbedring på støy så kommer jeg nok til å selge unna xbox'n min og kjøpe meg en ny1 men å bare ventet på gjerde sålenge, aldri i livet. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 De har Xbox 360 premium på lager på Databutikken. Lenke til kommentar
drbruket Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 De har Xbox 360 premium på Expert og Elkjøp nå. Kameraten min ringte og fikk svar att de har i butikk. (Elkjøp og Expert i Bergen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå