Gå til innhold

Nye sendinger med xbox 360 når? (elkjøp)


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da klarte Posten endelig å få Xboxen min og frem :) Bestilte på torsdag onsdag når Lefdal hadde prisen 1995 for Core, måtte bare slå til! Klarte ikke vente lenger på Premium..

 

Har til nå spilt demoen av Condemned, skam så bra spill :) Ble fristet til å få meg det ass :)

Lenke til kommentar
Da klarte Posten endelig å få Xboxen min og frem :)  Bestilte på torsdag onsdag når Lefdal hadde prisen 1995 for Core, måtte bare slå til! Klarte ikke vente lenger på Premium..

 

Har til nå spilt demoen av Condemned, skam så bra spill :)  Ble fristet til å få meg det ass :)

5492367[/snapback]

 

 

samme her :D

 

demoen sluttet ....... snodig :p

Lenke til kommentar
Jeg ringte både lefdal og elkjøp for to dager siden. Ingen hadde inne. Jeg påpekte at det ikke stod noe om dette på hjemmesidene, og de svarte "javel". Snakker selvsagt om core. Premium finnes ikke lenger virker det som.

 

Eneste stedet jeg fant de hadde core inne var på netshop. Jeg bestilte da med harddisk og trådløs kontroll, alt det andre som følger med premium trenger jeg ikke. Advanced scart fikk jeg på spaceworld like ved der jeg bor. Ble tilsammen 100 kroner billigere enn om jeg skulle bestilt premium (men fikk ikke headset og hd-kabelen som jeg ikke trenger).

 

Fikk alt sammen i dag. Mangler bare å kjøpe en optisk kabel fra xboxen til anlegget.

5489363[/snapback]

 

HÆ ?? selvølgelig er den på lager når du kan kjøpe den fra siden dems. Den står til og med på forsiden og det går an å kjøpe den. Alle produktene de har på siden som ikke går an å kjøpe står det, 'IKKE PÅ LAGER' det er ikke tilfelle med Core de har inne nå til 2229 !

 

Han gubben du snakka med sjekka sikkert i det systemet de har på kundeservicen, som ikke her helt up to date. Men CORE har de inne..

Jeg får min på Torsdag/Fredag jeg... Bestillte Mandag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg har allerede hatt den i flere uker og alt virker som det skal, det var i den tiden de gikk til 5000,- på qxl så jeg var ganske tvilsom ja, men alt gikk fint:)

 

 

*400 jubeleum*

Lenke til kommentar
Jeg får min 360 core imorgen fra elkjøp.no, de sendte den igår, så jeg er fornøyd :thumbup:

 

Expert Ullevåll hadde flere Xbox360 core, og ComputerCity Alnabru hadde 7 stykker inne idag.

5492615[/snapback]

 

Når bestillte du da ? Jeg bestillte fra Lefdal.no på Søndag kveld aka mandag. Men er det håp for meg at jeg får den innen uka ? Den burde jo være på lager når det går an å kjøpe den ++ at den står på forsiden

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

da har jeg fått min core fra lefdal, kobla den opp, spillt og lekt meg litt. :) akkurat nå driver jeg og fikler med disse xbox live greiene.. virker stas! :wee:

 

maskinen bråker endel da, selvsagt mest når man spiller, men det plager meg ikke. det plagsomme bråket er jo når man ikke spiller, for da er det jo ikke noe til og overdøve viftesusen. jaja, den skal nå bare brukes til spilling for det meste så ikke så nøye. ;)

 

må prøve få fikset så jeg kan streame lyd og bilde fra pc'n også. men litt kinki og laste ned media connect når windowsen ikke validerer helt.. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...