Gå til innhold

Nye sendinger med xbox 360 når? (elkjøp)


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fuck it !

 

Jeg kjøpte

 

Xbox 360 Core (BURDE følge med trådløs, ellers smeller det)

harddisk

Trådløs kontroll

Need For speed:Most Wanted !

 

Det hele kom på 4076 LEVERT på postkontoret =) Bra det.

 

4189 hadde det blitt med Premium !

 

SÅ Order now KIDS !

5481477[/snapback]

 

core kommer ikke med trådløs.. derfor kjøpte jeg meg en wireless utenom :)

Lenke til kommentar
phix glem den Dealen vår, men du kan godt sende litt varer on the LOW low =)

 

Altså hvis du vil kjøpe en kontroll og en kabel til meg.

5481492[/snapback]

 

he, hæ? :wee:

 

jaja, skjønner lite og ingenting. :green:

5481524[/snapback]

 

jo du vet ! HÆHÆ neiah bare kødda. Men les på beskrivelsen av Core på lefdal.com DER STÅR DET TIL OG MED TRÅDLØS.

 

Så da er sikkert :thumbup:

 

Trådløs håndkontroller følger med, og man kan koble til inntill fire kontrollere samtidig.

 

Når får jeg xboxen a ? Jeg bestille nå ? Og følger det med Scart så jeg kan koble til v 32 Widescreen Panasonic

Lenke til kommentar
Fuck it !

 

Jeg kjøpte

 

Xbox 360 Core (BURDE følge med trådløs, ellers smeller det)

harddisk

Trådløs kontroll

Need For speed:Most Wanted !

 

Det hele kom på 4076 LEVERT på postkontoret =) Bra det.

 

4189 hadde det blitt med Premium !

 

SÅ Order now KIDS !

5481477[/snapback]

 

core kommer ikke med trådløs.. derfor kjøpte jeg meg en wireless utenom :)

5481529[/snapback]

 

 

æh æh Den gjør det :!: :D Les på lefdal og Elkjøp. Plus mine fantastiske poster.

Lenke til kommentar
Fuck it !

 

Jeg kjøpte

 

Xbox 360 Core (BURDE følge med trådløs, ellers smeller det)

harddisk

Trådløs kontroll

Need For speed:Most Wanted !

 

Det hele kom på 4076 LEVERT på postkontoret =) Bra det.

 

4189 hadde det blitt med Premium !

 

SÅ Order now KIDS !

5481477[/snapback]

 

core kommer ikke med trådløs.. derfor kjøpte jeg meg en wireless utenom :)

5481529[/snapback]

 

 

æh æh Den gjør det :!: :D Les på lefdal og Elkjøp. Plus mine fantastiske poster.

5481556[/snapback]

 

 

Tviler litt på at ikke expert går trådløst når elkjøp og lefdal isaffal gjør det :) kommer ikke pakkene rett fra MS da ? :p da blir alle core med tråd :)'

 

 

edit: sikkert elkjøp og lefdal som ikke vet bedre :p eller for og vil selge de fort eller noe :p

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Fuck it !

 

Jeg kjøpte

 

Xbox 360 Core (BURDE følge med trådløs, ellers smeller det)

harddisk

Trådløs kontroll

Need For speed:Most Wanted !

 

Det hele kom på 4076 LEVERT på postkontoret =) Bra det.

 

4189 hadde det blitt med Premium !

 

SÅ Order now KIDS !

5481477[/snapback]

 

core kommer ikke med trådløs.. derfor kjøpte jeg meg en wireless utenom :)

5481529[/snapback]

 

 

æh æh Den gjør det :!: :D Les på lefdal og Elkjøp. Plus mine fantastiske poster.

5481556[/snapback]

 

 

Tviler litt på at ikke expert går trådløst når elkjøp og lefdal isaffal gjør det :) kommer ikke pakkene rett fra MS da ? :p da blir alle core med tråd :)'

 

 

edit: sikkert elkjøp og lefdal som ikke vet bedre :p eller for og vil selge de fort eller noe :p

5481677[/snapback]

 

 

Haha, hvis det er tilfelle så møter jeg opp på lefdal first THANG first og kjefter som faen. Når det til og med står på sia dem, og jeg sier til dem at det er grunnen til at jeg kjøpte Xboxen så skal du nok se at jeg går ut med en trådløs i hånda JA :thumbup:

 

Men jeg håper de sparer meg for det bryderiet as. Skal prøve og få beholde evt den med tråd som følger med og få en ekstra trådløs :!:

 

aka 3 kontroller

Lenke til kommentar
Fuck it !

 

Jeg kjøpte

 

Xbox 360 Core (BURDE følge med trådløs, ellers smeller det)

harddisk

Trådløs kontroll

Need For speed:Most Wanted !

 

Det hele kom på 4076 LEVERT på postkontoret =) Bra det.

 

4189 hadde det blitt med Premium !

 

SÅ Order now KIDS !

5481477[/snapback]

 

hvor bestilte du?

5481762[/snapback]

 

 

hei, Pinglebolle hehe (fo real ?) :!:

 

Jeg bestillte Xboxen og Need For Speed fra Lefdal og harddisk og trådløs fra pcutstyr.no (det billigste stedet, de har på lager)

Lenke til kommentar
Fuck it !

 

Jeg kjøpte

 

Xbox 360 Core (BURDE følge med trådløs, ellers smeller det)

harddisk

Trådløs kontroll

Need For speed:Most Wanted !

 

Det hele kom på 4076 LEVERT på postkontoret  Bra det.

 

4189 hadde det blitt med Premium !

 

SÅ Order now KIDS !

5481477[/snapback]

core kommer ikke med trådløs.. derfor kjøpte jeg meg en wireless utenom

5481529[/snapback]

 

 

æh æh Den gjør det Les på lefdal og Elkjøp. Plus mine fantastiske poster.

5481556[/snapback]

 

 

Tviler litt på at ikke expert går trådløst når elkjøp og lefdal isaffal gjør det :) kommer ikke pakkene rett fra MS da ? :p da blir alle core med tråd :)'

 

 

edit: sikkert elkjøp og lefdal som ikke vet bedre :p eller for og vil selge de fort eller noe :p

5481677[/snapback]

 

 

Haha, hvis det er tilfelle så møter jeg opp på lefdal first THANG first og kjefter som faen. Når det til og med står på sia dem, og jeg sier til dem at det er grunnen til at jeg kjøpte Xboxen så skal du nok se at jeg går ut med en trådløs i hånda JA :thumbup:

 

Men jeg håper de sparer meg for det bryderiet as. Skal prøve og få beholde evt den med tråd som følger med og få en ekstra trådløs :!:

 

aka 3 kontroller

5481712[/snapback]

Hvis du skal det, så ta med deg et printscreen av siden. Hvis de sier nei så er dette misvisende reklame og du har rett på det som står. Mao burde de rette det opp fort:p.. jeg vet om en side som er alvolig feilprisa, det står at en gitar til 8k selges for 0.00 NOK.. :!: .. Jeg får min 360 om noen dager.. Det blir 3400 for Premium+ CoD2 599.. = 4000.. Kjempemasse penger :(:( Men jeg liker å ikke tenke på pengene, og at jeg kan legge over hele musikksamlinga mi dit..

 

 

OT: Jeg kan overføre musikk/bilder tilbake til PC'en også?? SKal få oss ny PC, og da tenkte jeg at 7 Gb musikk (samlinga er verdt over 10000,skjekka) ville vært synd å miste. Gammel PC----360-----Ny PC.. Det går det?

Lenke til kommentar
Fuck it !

 

Jeg kjøpte

 

Xbox 360 Core (BURDE følge med trådløs, ellers smeller det)

harddisk

Trådløs kontroll

Need For speed:Most Wanted !

 

Det hele kom på 4076 LEVERT på postkontoret  Bra det.

 

4189 hadde det blitt med Premium !

 

SÅ Order now KIDS !

5481477[/snapback]

core kommer ikke med trådløs.. derfor kjøpte jeg meg en wireless utenom

5481529[/snapback]

 

 

æh æh Den gjør det Les på lefdal og Elkjøp. Plus mine fantastiske poster.

5481556[/snapback]

 

 

Tviler litt på at ikke expert går trådløst når elkjøp og lefdal isaffal gjør det :) kommer ikke pakkene rett fra MS da ? :p da blir alle core med tråd

 

edit: sikkert elkjøp og lefdal som ikke vet bedre :p eller for og vil selge de fort eller noe

5481677[/snapback]

 

 

Haha, hvis det er tilfelle så møter jeg opp på lefdal first THANG first og kjefter som faen. Når det til og med står på sia dem, og jeg sier til dem at det er grunnen til at jeg kjøpte Xboxen så skal du nok se at jeg går ut med en trådløs i hånda JA :thumbup:

 

Men jeg håper de sparer meg for det bryderiet as. Skal prøve og få beholde evt den med tråd som følger med og få en ekstra trådløs

 

aka 3 kontroller

5481712[/snapback]

Hvis du skal det, så ta med deg et printscreen av siden. Hvis de sier nei så er dette misvisende reklame og du har rett på det som står. Mao burde de rette det opp fort:p.. jeg vet om en side som er alvolig feilprisa, det står at en gitar til 8k selges for 0.00 NOK.. :!: .. Jeg får min 360 om noen dager.. Det blir 3400 for Premium+ CoD2 599.. = 4000.. Kjempemasse penger :(:( Men jeg liker å ikke tenke på pengene, og at jeg kan legge over hele musikksamlinga mi dit..

 

 

OT: Jeg kan overføre musikk/bilder tilbake til PC'en også?? SKal få oss ny PC, og da tenkte jeg at 7 Gb musikk (samlinga er verdt over 10000,skjekka) ville vært synd å miste. Gammel PC----360-----Ny PC.. Det går det?

5481909[/snapback]

 

 

LOL funny printscreen ? Du skulle heller ha gått for Core pakka som jeg gjorde da :thumbup:

 

2 'trådløse' kontroller, 1 spill, harddisk og hele shiten for 4076 det er nice det da

Lenke til kommentar

 

Haha, hvis det er tilfelle så møter jeg opp på lefdal first THANG first og kjefter som faen. Når det til og med står på sia dem, og jeg sier til dem at det er grunnen til at jeg kjøpte Xboxen så skal du nok se at jeg går ut med en trådløs i hånda JA  :thumbup:

 

Men jeg håper de sparer meg for det bryderiet as. Skal prøve og få beholde evt den med tråd som følger med og få en ekstra trådløs  :!:

 

aka 3 kontroller

5481712[/snapback]

Hvis du skal det, så ta med deg et printscreen av siden. Hvis de sier nei så er dette misvisende reklame og du har rett på det som står. Mao burde de rette det opp fort:p.. jeg vet om en side som er alvolig feilprisa, det står at en gitar til 8k selges for 0.00 NOK.. :!: ..

 

5481909[/snapback]

Du kan ikke gå til Elkjøp/Lefdal å kreve noe som helst pga priser/feilannonsering de har på internett. Elkjøp/Lefdal trenger ikke ha samme pris i butikk som de har på internett, så klagen må henvendes via email eller per telefon, ikke butikk.

Endret av Crockett
Lenke til kommentar
Har funnet ut at jeg sliter økonomisk nå som CPU vifta ikke funker som den skal :/  Er det mulig å bruke pc'n som HDD? Synes 1000spenn for en 20gig HDD er ekstremt overpriset

 

(849 + frakt= 1000kr)

5483127[/snapback]

 

936,- hvis du betaler med visa. eller du kan kjøpe deg et minnekort bare hvis du ikke har råd til hdd enda, 299,- + frakt 39,- = 338,- (www.komplett.no)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...