Gå til innhold

Nye sendinger med xbox 360 når? (elkjøp)


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 195 koster Premium ja ! ++ Personlig syntes jeg sølv skuffen er fetere en den kjederlige hvite.

5480746[/snapback]

 

den cromma skuffen er jo det som betyr minst her i verden. liker personling den hvite best, ser ikke så billig japaner ut.

 

men nå er det jo andre ting man får med i premium også da, trådløs kontroller og komponent-kabel f.eks.

 

selv kjøpte jeg:

core - 2000,-

hdd - 850,-

fjernkontroll - 280,-

trådløs kontroller - 400,-

komponent kabel - 250,-

 

= 3780,- ganske dyrt altså, men faen heller. orka ikke vente lenger så jeg synes det er verdt det. ;)

 

edit: men ikke så ekstremt dyrt hvis man tenker at jeg får med en ekstra kontroller med tråd. verdi 300,-

Endret av phax
Lenke til kommentar
3 195 koster Premium ja ! ++ Personlig syntes jeg sølv skuffen er fetere en den kjederlige hvite.

5480746[/snapback]

 

den cromma skuffen er jo det som betyr minst her i verden. liker personling den hvite best, ser ikke så billig japaner ut.

 

men nå er det jo andre ting man får med i premium også da, trådløs kontroller og komponent-kabel f.eks.

 

selv kjøpte jeg:

core - 2000,-

hdd - 850,-

fjernkontroll - 280,-

trådløs kontroller - 400,-

komponent kabel - 250,-

 

= 3780,- ganske dyrt altså, men faen heller. orka ikke vente lenger så jeg synes det er verdt det. ;)

5480991[/snapback]

 

 

Woy, en ting til dere som har bestillt core fra Elkjøp og Lefdal nå i det siste. Jeg ser at det står

 

*Xbox 360 Wireless Controller - en trådløs kontroller med ti meters rekkevidde

 

STEMMER DETTE ?? Eller er det skrivefeil ?

 

Kan kanskje vurdere denne pakken da, spare heller, å kjøpe monster HD kabel når HDTV er på plass :thumbup:

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar
hvilke spill tok du a? og likte du dem?

5480995[/snapback]

 

jeg har need for speed most wanted og tony hawks american wasteland. får ikke maskinen før til uka så om jeg liker dem får man bare vente å se.. ;)

 

skal kjøpe call of duty 2 tenker jeg, også ghost reacon: advanced warfighter når det kommer.. ellers vet jeg ikke. gleder meg til utvalget blir litt større.

 

og til det kommer en fungerende modchip.. :whistle:

 

edit: har sett det med trådløs kontroller, men regner egentlig med at det er en skrivefeil? bestillte uansett en trådløs ekstra. :)

Endret av phax
Lenke til kommentar

Regner med at du sikter til Lefdal når du sier at Premium pakken koster 3195kr. De (Lefdal) har jo ikke den tilgjengelig for kjøp på internett og det er heller ikke sikkert at prisen ikke vil gå opp når de får den inn (jeg tror de holder prisen et par dager for så å øke den slik de gjorde med core utgaven).

 

Jeg kjøpte meg core utgaven for 1995kr + frakt på Lefdal (2100kr totalt) og det var noen grunner til dette:

 

- jeg har ikke HD klar TV eller prosjektor og trenger dermed ikke komponent kabelen som følger med Premium. Jeg trenger VGA kabelen for å koble den på min LCD skjerm og evt advanced scart kabelen til TVen.

 

- kontrollen med kabel kan kobles til PC (har bare prøvd den på TOCA race Driver 2 hvor den fungerte utmerket og LFS hvor den ikke fungerte så bra).

 

- prisen var gunstig og konsollen tilgengelig.

 

Når det gjelder utseendet så syntes jeg at core utgaven ser veldig fin ut med hvitt dvd deksel, men for de som har tenkt til å kjøpe et annet deksel er jeg ening med at det vil se dumt ut med hvit drev deksel.

 

Edit: nei det er ikke trådløs kontroller med i core pakken fra Lefdal.

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar

hihi, skal sende mail til lefdal når jeg får konsollen min:

 

"Hei, ser at den trådløse kontrollen til min xbox 360 core ikke følgte med slik som det står på nettsiden deres. ser også at dere ikke har den trådløse kontrollen på lager for tiden så jeg regner med det er derfor den ikke følgte med. lurer bare på om dere vet når dere får den på lager slik at dere kan ettersende den?

 

Mvh dum og deilig kunde. :)"

Lenke til kommentar
hihi, skal sende mail til lefdal når jeg får konsollen min:

 

"Hei, ser at den trådløse kontrollen til min xbox 360 core ikke følgte med slik som det står på nettsiden deres. ser også at dere ikke har den trådløse kontrollen på lager for tiden så jeg regner med det er derfor den ikke følgte med. lurer bare på om dere vet når dere får den på lager slik at dere kan ettersende den?

 

Mvh dum og deilig kunde. :)"

5481071[/snapback]

 

tæhæ, når bestillte du a ? Du får trådløs kontroller hvis det er det som står både på elkjøp og lefdal ! Ellers kobler du dritten opp mot kasse dama og sier YO, jeg skal ha trådløs nå ! :!: :cool:

 

Just do it. Jeg jeg hadde blitt drit sur, hadde jeg sett at det fulgte med tråd drit kontroller i pakken når det står trådløs ! Lefdal hadde hørt fra meg ihvertfall.

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar
tæhæ, når bestillte du a ? Du får trådløs kontroller hvis det er det som står både på elkjøp og lefdal ! Ellers kobler du dritten opp mot kasse dama og sier YO, jeg skal ha trådløs nå !  :!:  :cool:

 

Just do it. Jeg jeg hadde blitt drit sur, hadde jeg sett at det fulgte med tråd drit kontroller i pakken når det står trådløs ! Lefdal hadde hørt fra meg ihvertfall.

5481105[/snapback]

 

bestillte onsdag eller torsdag forrige uke var det vel. greit nok at det sikkert er en skrivefeil, men de har jo ikke rettet opp i det enda, har jo stått der leeenge! og utheva på det viset der og greier. klart man skal ha en trådløs kontroller da. :)

 

de skal nok få høre fra meg og oss andre som har bestillt! :green:

Lenke til kommentar
tæhæ, når bestillte du a ? Du får trådløs kontroller hvis det er det som står både på elkjøp og lefdal ! Ellers kobler du dritten opp mot kasse dama og sier YO, jeg skal ha trådløs nå !  :!:  :cool:

 

Just do it. Jeg jeg hadde blitt drit sur, hadde jeg sett at det fulgte med tråd drit kontroller i pakken når det står trådløs ! Lefdal hadde hørt fra meg ihvertfall.

5481105[/snapback]

 

bestillte onsdag eller torsdag forrige uke var det vel. greit nok at det sikkert er en skrivefeil, men de har jo ikke rettet opp i det enda, har jo stått der leeenge! og utheva på det viset der og greier. klart man skal ha en trådløs kontroller da. :)

 

de skal nok få høre fra meg og oss andre som har bestillt! :green:

5481157[/snapback]

 

 

Ja ganske så GROV skrivefeil da ! Hehe, jeg hadde bare pusha og pusha jeg helt til de ga meg trådløs. Jeg sier bare at det er hovedgrunnen til at jeg kjøper 360 bla bla sååå det der aksepterer jeg ikke !

 

MEN HVA SKJER MED ALLE GRIBBENE HER A ?? Skal liksom ha en harddisk og litt ekstrautsyr, dere har jo spist opp Xbox 360 avdelingen til lefdal jo. Vært produkt jeg går inn på er ALLT utsolgt.....

 

TIL OG MED et fuckings Minnekort :no::nei:

Lenke til kommentar
MEN HVA SKJER MED ALLE GRIBBENE HER A ?? Skal liksom ha en harddisk og litt ekstrautsyr, dere har jo spist opp Xbox 360 avdelingen til lefdal jo. Vært produkt jeg går inn på er ALLT utsolgt.....

 

TIL OG MED et fuckings Minnekort  :no:  :nei:

5481213[/snapback]

 

 

komplett hadde det meste av ekstrautstyr sist jeg sjekka, komponentkabelen måtte jeg bestille fra netshop. :)

Lenke til kommentar
MEN HVA SKJER MED ALLE GRIBBENE HER A ?? Skal liksom ha en harddisk og litt ekstrautsyr, dere har jo spist opp Xbox 360 avdelingen til lefdal jo. Vært produkt jeg går inn på er ALLT utsolgt.....

 

TIL OG MED et fuckings Minnekort  :no:  :nei:

5481213[/snapback]

 

 

komplett hadde det meste av ekstrautstyr sist jeg sjekka, komponentkabelen måtte jeg bestille fra netshop. :)

5481254[/snapback]

 

Yeah :cool: Ok tar du å bestiller en til meg defra da ? Vet ikke hvordan jeg bestiller defra så du kan bestille en til meg. OK ? Jeg skal ha en harddisk og en monster HD kabel.

 

Jeg har mere nok å holde styr på når det gjelder ordren hos lefdal.

 

Takk !

Lenke til kommentar
tæhæ, når bestillte du a ? Du får trådløs kontroller hvis det er det som står både på elkjøp og lefdal ! Ellers kobler du dritten opp mot kasse dama og sier YO, jeg skal ha trådløs nå !  :!:  :cool:

 

Just do it. Jeg jeg hadde blitt drit sur, hadde jeg sett at det fulgte med tråd drit kontroller i pakken når det står trådløs ! Lefdal hadde hørt fra meg ihvertfall.

5481105[/snapback]

 

bestillte onsdag eller torsdag forrige uke var det vel. greit nok at det sikkert er en skrivefeil, men de har jo ikke rettet opp i det enda, har jo stått der leeenge! og utheva på det viset der og greier. klart man skal ha en trådløs kontroller da. :)

 

de skal nok få høre fra meg og oss andre som har bestillt! :green:

5481157[/snapback]

 

 

Ja ganske så GROV skrivefeil da ! Hehe, jeg hadde bare pusha og pusha jeg helt til de ga meg trådløs. Jeg sier bare at det er hovedgrunnen til at jeg kjøper 360 bla bla sååå det der aksepterer jeg ikke !

 

MEN HVA SKJER MED ALLE GRIBBENE HER A ?? Skal liksom ha en harddisk og litt ekstrautsyr, dere har jo spist opp Xbox 360 avdelingen til lefdal jo. Vært produkt jeg går inn på er ALLT utsolgt.....

 

TIL OG MED et fuckings Minnekort :no::nei:

5481213[/snapback]

 

Så nå sitter du med 2 stk kontrollere?

Lenke til kommentar
tæhæ, når bestillte du a ? Du får trådløs kontroller hvis det er det som står både på elkjøp og lefdal ! Ellers kobler du dritten opp mot kasse dama og sier YO, jeg skal ha trådløs nå !  :!:  :cool:

 

Just do it. Jeg jeg hadde blitt drit sur, hadde jeg sett at det fulgte med tråd drit kontroller i pakken når det står trådløs ! Lefdal hadde hørt fra meg ihvertfall.

5481105[/snapback]

 

bestillte onsdag eller torsdag forrige uke var det vel. greit nok at det sikkert er en skrivefeil, men de har jo ikke rettet opp i det enda, har jo stått der leeenge! og utheva på det viset der og greier. klart man skal ha en trådløs kontroller da. :)

 

de skal nok få høre fra meg og oss andre som har bestillt! :green:

5481157[/snapback]

 

 

Ja ganske så GROV skrivefeil da ! Hehe, jeg hadde bare pusha og pusha jeg helt til de ga meg trådløs. Jeg sier bare at det er hovedgrunnen til at jeg kjøper 360 bla bla sååå det der aksepterer jeg ikke !

 

MEN HVA SKJER MED ALLE GRIBBENE HER A ?? Skal liksom ha en harddisk og litt ekstrautsyr, dere har jo spist opp Xbox 360 avdelingen til lefdal jo. Vært produkt jeg går inn på er ALLT utsolgt.....

 

TIL OG MED et fuckings Minnekort :no::nei:

5481213[/snapback]

 

Så nå sitter du med 2 stk kontrollere?

5481312[/snapback]

 

 

What ? Jeg har ikke kjøpt noe enda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...