Mala Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 WUHUUU! Fekk nett mail fra lefdal!! Teh roxor 360 1s on 17`s way OMG LOL!! yes! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Kjøpte du Core? Hvor mye ble det i frakt og koster den like mye på nett som i butikken? Noen som vet om det finnes noen 360'er å få tak i Trondheim forresten? Endret 19. januar 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Core kostet latterlige 1995,-, frakten kom på 150,-( eg valgte heller å betale på postkontoret enn via. VISA) Så da kjøper eg tilleggsutstyret eg trenger i løsvekt faen så eg gleder meg til PGR3 Endret 19. januar 2006 av Mala Lenke til kommentar
Carridhin Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ja, jeg jobber på Lefdal (Stavanger), og har hørt at det er ca 17 januar xbox360en skal komme inn på lager igjen. Men det blir en veldig begrenset mengde, og for de som velger å kjøpe det fra butikk må være raaaske. På de forrige leveransene har alt blitt solgt unna i løpet av 2-3 timer :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) og har hørt at det er ca 17 januar xbox360en skal komme inn på lager igjen. Så det kom inn nye for 2 dager siden? Endret 19. januar 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Ja, jeg jobber på Lefdal (Stavanger), og har hørt at det er ca 17 januar xbox360en skal komme inn på lager igjen. Men det blir en veldig begrenset mengde, og for de som velger å kjøpe det fra butikk må være raaaske. På de forrige leveransene har alt blitt solgt unna i løpet av 2-3 timer :!: 5463926[/snapback] Blir jeg prioritert før de andre vist jeg bestiller på nettet? (edit: det var Darx* som skrev dette innlegget, men når han trykket på linken jeg sendte han på msn til denne tråden ble han logget inn med min bruker! :S) Endret 19. januar 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Eg blei ihvertfall prioritert, eg bestilte går og den ble sendt i dag! Enten så må de ha fått inn mange konsoller,eller så var det liten kø, eller så var det bare heldige meg Lenke til kommentar
Carridhin Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 oooops, jeg mente 7. (februar) Men det virker relativt ubekreftet og er ikke 100% til å stole på. Uansett er det bare å holde øynene åpne. Vi har ikke lov til å reservere maskinen til folk, og det inebærer første mann til mølla! Lenke til kommentar
Carridhin Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Eg blei ihvertfall prioritert, eg bestilte går og den ble sendt i dag! Enten så må de ha fått inn mange konsoller,eller så var det liten kø, eller så var det bare heldige meg Ja, men det er coren. Lettere å få tak i! Ser at det fremdeles er enkelte plasser rundt omkring som har den. Flere og flere gir opp å vente på den med 20gig derimot, så nå blir det nok snart helt skrapa tomt for core også Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg får desverre ikke svar når jeg ringer til Lefdal. Så jeg tenkte siden du jobbet der, om du kunne sjekke om de har inn en box eller to på enten Lefdal på Tiller (Trondheim) eller Lade (Trondheim). På forhånd takk Lenke til kommentar
Carridhin Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jada, skal sjekke når jeg er på jobb i dag 15-20. Men sannsynligheten er nok litt liten, men hvem vet:) Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jada, skal sjekke når jeg er på jobb i dag 15-20. Men sannsynligheten er nok litt liten, men hvem vet:) 5464054[/snapback] Skjekk om de får inn noen prem. i oslo-området også... Lenke til kommentar
Carridhin Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jada, skal sjekke rundt omkring. I'll keep u posted. Snakkes senere Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Carridin: Har de enda Xbox 360 Premium eller Core inne i den fysiske butikken på Forus? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 ja det bør du.. 5460719[/snapback] ? jeg unnlot å svare ettersom spørsmålene allerede var besvart. må du ikke ta deg så selvhøytidelig nå at du ikke klarer innse at svaret ditt var litt teit.. 5462803[/snapback] DU er teit.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 litt OT: På lefdal.. skal kjøpe headsettet... når jeg bestiller.. hv er Postpakke? jeg kan velge mellom postpakke og hentes på postkontor... betyr det at jeg får den i postkassa? eller kommer det en dude med den på døra? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 DU er teit.. 5464959[/snapback] hihi.. jaja, hvis du nå sier det så. litt OT: På lefdal.. skal kjøpe headsettet... når jeg bestiller.. hv er Postpakke? jeg kan velge mellom postpakke og hentes på postkontor... betyr det at jeg får den i postkassa? eller kommer det en dude med den på døra? 5465266[/snapback] betyr bare at den sendes med posten, tipper det er "normal" pakke, altså du får en hentelapp i postkassa. litt irriterende at de ikke gir deg kollinr som normale webshopper gjør. mailet de og spurte om de kunne sende meg det på mail. liker å ha kontrollen på hvor ting er i verden, også kan jeg jo hente det ut en dag tidligere.. slipper vente på hentelappen. btw, skal du bare kjøpe headsett så selges det i mange lokale butikker. har nå sett det på lager flere plasser her jeg bor hvertfall. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 DU er teit.. 5464959[/snapback] hihi.. jaja, hvis du nå sier det så. litt OT: På lefdal.. skal kjøpe headsettet... når jeg bestiller.. hv er Postpakke? jeg kan velge mellom postpakke og hentes på postkontor... betyr det at jeg får den i postkassa? eller kommer det en dude med den på døra? 5465266[/snapback] betyr bare at den sendes med posten, tipper det er "normal" pakke, altså du får en hentelapp i postkassa. litt irriterende at de ikke gir deg kollinr som normale webshopper gjør. mailet de og spurte om de kunne sende meg det på mail. liker å ha kontrollen på hvor ting er i verden, også kan jeg jo hente det ut en dag tidligere.. slipper vente på hentelappen. btw, skal du bare kjøpe headsett så selges det i mange lokale butikker. har nå sett det på lager flere plasser her jeg bor hvertfall. 5465307[/snapback] verken Elkjop, lefdal, obs elektro, expert har den på lager så postpakke er vanlig? kan kun betale med kort på den.. og "hentes i postkontor kan jeg bare betale kontant" Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 en liten ting til.... jeg kjøpte Xbox 360 Advanced SCART AV Cable .. fått mye skryt av at bildekvaliteten blir mye bedre... men om ca 10 dager skal jeg kjøpe med HDTV.. så så jeg denne: Xbox 360 Component HD AV Cable, High-Definition komponent kabel hva er best av de for HDTV? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Xbox 360 Component HD AV Cable, High-Definition komponent kabel Tror den er best. :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå