*Magnus* Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Nå fikk jeg lyst og kjøpe Core med extra deler utenom 1) Kan jeg spille Live med Core? må jeg da kjøpe gamecard på butikken? eller kan jeg betale via nettet? 2) kan jeg ha trådløse spaker? med tanke på at den kommer med tråd.. vil kjøpe trådløs.. 3) får man kjøpt Live headsettet utenom ? 4) kan man kjøpe HDD for core? Endret 18. januar 2006 av *Magnus* Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) ikke får å være frekk men synes det er litt dumme spørsmål Endret 18. januar 2006 av Alper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hehe, ja. Den eneste forskjellen er at du må kjøpe det du mangler til Core (du trenger ikke å kjøpe noe egentlig) og så er dekselet på cd-rommen hvit. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) ikke får å være frekk men synes det er litt dumme spørsmål 5459406[/snapback] du burde nå i det minste klare å svare på det han spørr om hvis det var så dumme spørsmål.. -- edit: til dere som har premium, hvor glad er dere i fjernkontrollen deres? sitter å skal bestille ektrautstyret nå men lurer på om jeg gidder kjøpe den i første omgang.. har plukket med meg en hdd og en trådløskontroller til nå.. Endret 18. januar 2006 av phax Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Nå fikk jeg lyst og kjøpe Core med extra deler utenom 1) Kan jeg spille Live med Core? må jeg da kjøpe gamecard på butikken? eller kan jeg betale via nettet? 2) kan jeg ha trådløse spaker? med tanke på at den kommer med tråd.. vil kjøpe trådløs.. 3) får man kjøpt Live headsettet utenom ? 4) kan man kjøpe HDD for core? 5459169[/snapback] 1) ja men du må ha enten minnekort eller hdd mener jeg. 2) du kan kjøpe trådløse kontrollere ja. om noen har de inne er en annen sak. 3) ja svjv. 4) ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 til dere som har premium, hvor glad er dere i fjernkontrollen deres? sitter å skal bestille ektrautstyret nå men lurer på om jeg gidder kjøpe den i første omgang.. har plukket med meg en hdd og en trådløskontroller til nå.. Hvis du skal ha fjernkontroll blir det ikke den som fulgte med Premium pakken i starten, men en med tv-funksjon i tillegg, ikke sant? Selv bruker jeg fjernkontrollen litt, en gang når jeg så en dvd film, og så bruker jeg den til å skifte sang når jeg streamer musikk fra pc'n. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hvis du skal ha fjernkontroll blir det ikke den som fulgte med Premium pakken i starten, men en med tv-funksjon i tillegg, ikke sant? Selv bruker jeg fjernkontrollen litt, en gang når jeg så en dvd film, og så bruker jeg den til å skifte sang når jeg streamer musikk fra pc'n. 5459889[/snapback] okei, så den er hakket bedre den som man kjøper utenom? ja kjøpte nå med en, var jo ikke mange kronene. så nå er det bare den hd kabelen som mangler! også er det jo den ventinga da.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Da er Xbox 360 i huset!! Kjøpte: Core HDD trådløs Spake Gamecard Scart mangler: headset spill (får prøve demoene) hehe beklager de dumme spm'ene.. Endret 18. januar 2006 av *Magnus* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Pris da?? 14 tegn.. 5460238[/snapback] stygt mye.. ca 6k.,............. kunne fått 2 premiumer men er man desperat så er man desperat.... ellers var det 5 k Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Sattan da :!: jaja Core til 2k for meg pluss HD og Headset blir nok for meg i første omgang Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Da er Xbox 360 i huset!! Kjøpte: Core HDD trådløs Spake Gamecard Scart mangler: headset spill (får prøve demoene) hehe beklager de dumme spm'ene.. 5460188[/snapback] Ingen spørmål er dumme! Det finnes bare dumme svar. EDIT: Noen som vet hvor mye Core elller Premium koster i den fysiske Siba butikken? Endret 18. januar 2006 av ErikBlodøks Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 ikke får å være frekk men synes det er litt dumme spørsmål 5459406[/snapback] du burde nå i det minste klare å svare på det han spørr om hvis det var så dumme spørsmål.. -- ja det bør du.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Nei, jeg venter på Premium.. Jeg blir nr. 22 på listen til EBgames.. Han sa at innen en mnd. kunne jeg få den. [Off Topic] Har noen noen gode erfaringer med COD2 til 360'en?? Skal ha meg dette. Er 1-Player delen verdt penga?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Nei, jeg venter på Premium.. Jeg blir nr. 22 på listen til EBgames.. Han sa at innen en mnd. kunne jeg få den. [Off Topic] Har noen noen gode erfaringer med COD2 til 360'en?? Skal ha meg dette. Er 1-Player delen verdt penga?? 5462715[/snapback] Skal ikkje snakke av erfaring her, men i noen/mange tilfeller blei save games til spillet slettet uten videre,men dette skal det komme en patch til. eller er den allerede ut? Har spillt igjennom SP på PC, og det er forrykende morro MP delen på 360 er visst heller laber har eg hørt, 8 spillere max er vel lite. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 ja det bør du.. 5460719[/snapback] ? jeg unnlot å svare ettersom spørsmålene allerede var besvart. må du ikke ta deg så selvhøytidelig nå at du ikke klarer innse at svaret ditt var litt teit.. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg har bestemt meg! Core here i come! Prisene er regnet ut fra Lefdal.com Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ja der ser man, 1995,- er latterlig lav pris på lefdal syns eg, HD kjøper eg nok her i Sogndal til en 900,-, SÅ er eg i gange! PGR3 ligger allerede her å glinser Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg har bestemt meg! Core here i come! http://img34.imageshack.us/img34/1771/lefdal2zy.png Prisene er regnet ut fra Lefdal.com 5463337[/snapback] sist jeg sjekka så hadde ikke lefdal inne kontroller og harddisk desverre. men komplett hadde inne det meste foruten om hd kabelen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Litt OT: Kor lang tid bruker lefdal på å lever,sånn jevnt over? Noen som har peil? Får bestillingen i Sogndal i Sogn og Fjordane, bestilte med Core i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå