ErikBlodøks Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 fungerer utmerket å bare kjøpe med hdd og trådløs kontroller til core ja. har det selv. kosta meg 400 kr mer eller noe i forhold til premium men siden jeg var 2 plasser unna å få tak i en så 5455070[/snapback] Hvor kjøpte du den? btw: noen som vet hvor mye det koster hos elkjøp? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 fungerer utmerket å bare kjøpe med hdd og trådløs kontroller til core ja. har det selv. kosta meg 400 kr mer eller noe i forhold til premium men siden jeg var 2 plasser unna å få tak i en så 5455070[/snapback] Hvor kjøpte du den? btw: noen som vet hvor mye det koster hos elkjøp? 5455238[/snapback] på lefdal koster iallefall core 1995'- det er billig da kan man jo egentlig kjøpe den + extra utstyret Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Åh?? I Stavanger (Forus) ? Er det flere igjen? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Åh?? I Stavanger (Forus) ? Er det flere igjen? 5455537[/snapback] Vet ikke hvor hehe. de er utsolgt nå da.. får sikkert inn snart ser ut som de får inn flere core enn premium Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Suget mot å kjøpe core er stort, men eg MÅ greie å holde ut Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Suget mot å kjøpe core er stort, men eg MÅ greie å holde ut 5455737[/snapback] hehe samme her men SKAL ha premium.. så dette blir tortur Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Suget mot å kjøpe core er stort, men eg MÅ greie å holde ut 5455737[/snapback] hehe samme her men SKAL ha premium.. så dette blir tortur 5455745[/snapback] Hadde dem bare hatt inne core på lefdal hadde egbestilt NU og kjøpt tilleggsutstyret Det som svir er at PGR3 er på vei i posten,og eg må vente sikkert en halv måned før eg får spillet det Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Suget mot å kjøpe core er stort, men eg MÅ greie å holde ut 5455737[/snapback] hehe samme her men SKAL ha premium.. så dette blir tortur 5455745[/snapback] Hadde dem bare hatt inne core på lefdal hadde egbestilt NU og kjøpt tilleggsutstyret Det som svir er at PGR3 er på vei i posten,og eg må vente sikkert en halv måned før eg får spillet det 5455754[/snapback] Hehe. sant det får man isaffal kjøpt Gold cardet i butikkene ? må ha live HVIS jeg går for core, får jeg heller kjøpe 2 wireless kontroller vil ikke ha med tråd.. men så er jo premium dekselet på 360'en litt finere da Uff! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Noen som vil bytte trådkontroll mot komponentkabel eller? (Jeg får kontrollen..) Ontopic; de hadde 4 Core inne på Expert Bonus i Sandefjord i dag.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) fungerer utmerket å bare kjøpe med hdd og trådløs kontroller til core ja. har det selv. kosta meg 400 kr mer eller noe i forhold til premium men siden jeg var 2 plasser unna å få tak i en så 5455070[/snapback] Hva med live muligheter og demo nedlastninger osv ? får du det til? (er noob ved live ) 5455230[/snapback] er ikkeno problem det bare å gå inn der og trykke download... er ikkeno forskjell mellom core + hdd og premium på det bortsett fra kromma dvd skuff. Hvor kjøpte du den? btw: noen som vet hvor mye det koster hos elkjøp? jeg kjøpte min på elkjøp hamar på rls dagen.. Endret 17. januar 2006 av 2mass Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kan noen gi meg prisene på både Core og Premium på Lefdal og Elkjøp?? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hvis core selges for 2 laken tror jeg at jeg nesten bare tar den, kjøper HDD og kontroller.. Man trenger vel ike mer for å få den "Premium" feelingen?? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Nå sto jeg i kø i to timer 2 desember, men jeg må ærlig talt si at det er ganske dårlig av MS å ikke kunne tilby begge versjoner (eller noen) nesten to mnd etter lansering. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hvis core selges for 2 laken tror jeg at jeg nesten bare tar den, kjøper HDD og kontroller.. Man trenger vel ike mer for å få den "Premium" feelingen?? 5457057[/snapback] neeh.. jeg klarer meg fint hvertfall. og jeg synes faktisk core med hdd ser lekrere ut fordi den har en clean hvit front mens premium har en glorete kromma dvd skuff Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 neeh.. jeg klarer meg fint hvertfall. og jeg synes faktisk core med hdd ser lekrere ut fordi den har en clean hvit front mens premium har en glorete kromma dvd skuff 5457954[/snapback] er det ellers andre estetiske forskjeller? enig at den crom skuffa ikke er no særlig.. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 neeh.. jeg klarer meg fint hvertfall. og jeg synes faktisk core med hdd ser lekrere ut fordi den har en clean hvit front mens premium har en glorete kromma dvd skuff 5457954[/snapback] er det ellers andre estetiske forskjeller? enig at den crom skuffa ikke er no særlig.. 5458311[/snapback] Nei, det er det ikke. Prosessor osv er den samme.. Lenke til kommentar
Kallen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Vil bare si at lefdal.com har fått inn core på lager. der koster den 1995,- Bestilte en selv nå, gidder ikke vente lenger! Blir ca samme pris når jeg oppdaterer den med hard disk Står og på lefdal si side at den kommer med en trådløs kontroller, får se om det stemmer når jeg får den i posten om noen dager. Kan jeg klage hvis jeg ikke får trådløs kontroller når de har skrevet det på siden deres? Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Vil bare si at lefdal.com har fått inn core på lager. der koster den 1995,- Bestilte en selv nå, gidder ikke vente lenger! Blir ca samme pris når jeg oppdaterer den med hard disk Står og på lefdal si side at den kommer med en trådløs kontroller, får se om det stemmer når jeg får den i posten om noen dager. Kan jeg klage hvis jeg ikke får trådløs kontroller når de har skrevet det på siden deres? 5458612[/snapback] bestillte en jeg også. du kan jo klage ja, men sikkert til liten nytte. er jo forbehold mot skrivefeil osv.. hva ekstra er det man trenger for at det skal bli samme som en premium? - harddisk - fjernkontroll - trådløs kontroller - komponent kabel - headsett (for de som trenger det..) noe mer jeg har glemt? Lenke til kommentar
jorgmeister Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 MPX har også core inne, men til latterlige 700 kroner mer!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Bestilte fra Lefdal eg også PGR3 skal eg hente på posten no Men blir nok enda en liten stund til eg får spillt det. Endret 18. januar 2006 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå