Andyax Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ringte litt rundt på lørdag til elkjøp sandvika og lefdal sandvika, men ingen hadde noen inne. Lefdal hadde derimot sabla mange trådløse kontroller inne på lager. Da jeg kom inn i butikken ble jeg sjokka over hvor mange som hang der. Kjøpte 2 jeg 5448203[/snapback] Går du får Core da regner jeg med? 5448618[/snapback] Nei. Jeg kjøpte meg Premium på lanseringsdagen. Var nummer 60 i en kø på Elkjøp i Sandvika, men fikk meg en Premium selvom Jeg kjøpte 2 kontroller ekstra for å spille 4 player jeg De kosta 399,- pr stykk by the way... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Nei og atter nei, Premium utsatt til 10 februar her..FAEN! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 da er premium bestilt fra komplett.. må vente til de får den inn da men hehe.. men da får jeg den når de får inn Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 da er premium bestilt fra komplett.. må vente til de får den inn da men hehe.. men da får jeg den når de får inn 5453486[/snapback] komplett er vel på andre sortiering på listene sine mener jeg å huske? så da er det vel sletts ikke sikkert du får den når de får inn. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 da er premium bestilt fra komplett.. må vente til de får den inn da men hehe.. men da får jeg den når de får inn 5453486[/snapback] komplett er vel på andre sortiering på listene sine mener jeg å huske? så da er det vel sletts ikke sikkert du får den når de får inn. 5453863[/snapback] Står at de får inn 384 tk om jeg ikke husker feil.. bør vell bli en av de som får den da Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hvilken nettforhandler er billigst på premium? Lenke til kommentar
Laze Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Smart club i oslo hadde både core og premium forrige helg. 5451418[/snapback] Mulig jeg misforsto deg, og at du mente helga før den som var, men jeg var innom Smart Club Alnabru i dag, og de hadde vært utsolgt på Premium i over en uke :/ Core var det imidlertid noen igjen av, hvis folk skulle ha problemer med å få tak i det. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hvilken nettforhandler er billigst på premium? 5454371[/snapback] cdon i følge prisguiden hos HW Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Jeg viste ikke at hw hadde konsoller i sin prisguide også, men er kelkoo.no til og stole på? De virker meget dårlig oppdaterte, hvertfall når det gjelder 360 Endret 17. januar 2006 av Darx* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Nei folkens, først no innsåg eg kor lysten eg var på å få spelt PGR3 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Nei folkens, først no innsåg eg kor lysten eg var på å få spelt PGR3 5454440[/snapback] samme som meg, bare på 360... alltid vært slik... konsoll.. Meh.. helt til dette.. som og knipse.. MÅ ha 360 Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Jeg hadde sikkert hatt min premium bare ikke jeg måtte dra i begravelse eksakt på lanserings datoen... Eksakt på åpningstiden til elkjøp også, er det mulig med mer uflaks? Hadde kanskje vært enda kjipere om jeg var siste i køa som ikke fikk premium, det er det eneste som kunne ha vært mer uflaks :/ Endret 17. januar 2006 av Darx* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 har tenkt på en ting... Hva om jeg kjøper Core versionen.. og kjøper til delene som premium har.. vil det koste mye mere? eller omtrendt det samme? da slipper jeg og vente lenge.. da MANGE har core på lager... er isaffal HDD'en vanskelig og montere? Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 3800 spenn for bare Core konsoll, 20GB HDD og headset.. fant ikke kontroll og resten om det er.. Så ja, det lønner seg med Premium. Kilde: komplett.no Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 3800 spenn for bare Core konsoll, 20GB HDD og headset.. fant ikke kontroll og resten om det er.. Så ja, det lønner seg med Premium. Kilde: komplett.no 5454815[/snapback] 2500 på cdon for core blir det da lønnsomt? eller er det premium som er mest lønnsomt i lengden uansett ? Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Nei det blir ikke lønnsomt. Tenk på den sjekke muligheten til å laste ned div. ting som demo-er, den får du ikke med Core versjonen.. Bare smør deg inn med tålmodighet.. EDIT: med tanke på at 20gig ikke kommer med. BTW: Ser du har en monstermaskin av en PC.. Jeg sitter med 3 år gammel hardware, og du syter?! Huff'a meg, du kan nå glede med spill som er nå.. hehe Endret 17. januar 2006 av ErikBlodøks Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) hdd'n koster vel 800-900,- hvis jeg ikke tar feil? gidder ikke sjekke. også trådløs kontroll koster vel 3-400? headsett er jo ikke så heftig.. hva annet får man med? er vel bedre kabel med i premium? edit: hvorfor kan man ikke laste ned demoer med core? er det forskjellig programvare på de også? edit2: føler wifi ting med premium utgaven? Endret 17. januar 2006 av phax Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Nei det blir ikke lønnsomt. Tenk på den sjekke muligheten til å laste ned div. ting som demo-er, den får du ikke med Core versjonen.. Bare smør deg inn med tålmodighet..EDIT: med tanke på at 20gig ikke kommer med. BTW: Ser du har en monstermaskin av en PC.. Jeg sitter med 3 år gammel hardware, og du syter?! Huff'a meg, du kan nå glede med spill som er nå.. hehe 5454872[/snapback] hehe syter ikke jeg vil bare ha en 360 (som alle andre ) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 fungerer utmerket å bare kjøpe med hdd og trådløs kontroller til core ja. har det selv. kosta meg 400 kr mer eller noe i forhold til premium men siden jeg var 2 plasser unna å få tak i en så Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 fungerer utmerket å bare kjøpe med hdd og trådløs kontroller til core ja. har det selv. kosta meg 400 kr mer eller noe i forhold til premium men siden jeg var 2 plasser unna å få tak i en så 5455070[/snapback] Hva med live muligheter og demo nedlastninger osv ? får du det til? (er noob ved live ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå